Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

Rotax 447 jutustelua

Viestiketju osiossa 'Pienkoneet' , aloittaja Janski, 8.1.2021.

1. MaxiSami

MaxiSami Kansalainen
    KK Plus pack Betatester NoAd

Saadut tykkäykset:
    1 153
    Mutta kahtele sitä kampuraa ja lainaa vaikka kello jostaki. Tai no ei se monta kymppiäkään maksa jos investoi moisen.

2. Janski

Janski Latvassa lahoa.
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    1 118

Joo Pittää se pyöritellä Luulempa Kaverilla olevan kellon jalustoineen kuin myös pienen momentti avaimen. Mulla meinaan ei oo ku 50Nm minimi momentti omassa avaimesta.

• Tykkään Tykkään x 1
  3. Janski

Janski Latvassa lahoa.
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    1 118
    Eipä ollu kelloa kampuran tarkisteluun mutta aikani raavin päätäni ja luulen suht tarkan tuloksen saaneeni:raaps:. Elikkäs kovaa kartonkia siivut päätimmäisten runkolaakereiden ja lohkon väliin=> pyörittelyä silmällä havaittavaa heittoa ei näkyvissä=> rakotulkilla keskimmäisen runko laakerin ja lohkon välin tutkailua ja pyörittelyä 0.7 mm liuska meni väliin ja hiukan tuntu puolen kierroksen pyöräytyksen jälkeen löystyvän mutta ei sinne kuitenkaan viiden satasen liuska kaveriksi mahtunu niin uskoisin akselin suoruuden olevan riittävässä toleranssissa:raaps:.

• Tykkään Tykkään x 1
  4. Janski

Janski Latvassa lahoa.
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    1 118
    Kelekki lähti ihan omin voimin tallista pihalle. En minä tiedä paraniko vai huononiko tuo mutta kyllä se nyt ainaki tyhjä käyntiä käydä rupluttelee. Sen verran jotain että jos se pitempään ruputtaa tyhjäkäynnillä niin siitä jos painaa äkisti kaasua nii sammua tupsahtaa siis jotain 2 minuuttia tyhjää nii sitte

• Tykkään Tykkään x 1

Jaa tämä sivu