Mutta kahtele sitä kampuraa ja lainaa vaikka kello jostaki. Tai no ei se monta kymppiäkään maksa jos investoi moisen.
Joo Pittää se pyöritellä Luulempa Kaverilla olevan kellon jalustoineen kuin myös pienen momentti avaimen. Mulla meinaan ei oo ku 50Nm minimi momentti omassa avaimesta.
Eipä ollu kelloa kampuran tarkisteluun mutta aikani raavin päätäni ja luulen suht tarkan tuloksen saaneeni. Elikkäs kovaa kartonkia siivut päätimmäisten runkolaakereiden ja lohkon väliin=> pyörittelyä silmällä havaittavaa heittoa ei näkyvissä=> rakotulkilla keskimmäisen runko laakerin ja lohkon välin tutkailua ja pyörittelyä 0.7 mm liuska meni väliin ja hiukan tuntu puolen kierroksen pyöräytyksen jälkeen löystyvän mutta ei sinne kuitenkaan viiden satasen liuska kaveriksi mahtunu niin uskoisin akselin suoruuden olevan riittävässä toleranssissa.
Kelekki lähti ihan omin voimin tallista pihalle. En minä tiedä paraniko vai huononiko tuo mutta kyllä se nyt ainaki tyhjä käyntiä käydä rupluttelee. Sen verran jotain että jos se pitempään ruputtaa tyhjäkäynnillä niin siitä jos painaa äkisti kaasua nii sammua tupsahtaa siis jotain 2 minuuttia tyhjää nii sitte