Joo kyl mä ainakin mun Audissa aikoinaan huomasin eron, jotain parisen sataa kiekkaa piti olla kierroksia enempi että veti sivistyneesti.huomaa kun vedättää suurimmalla vaihteella 30kmh..
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo kyl mä ainakin mun Audissa aikoinaan huomasin eron, jotain parisen sataa kiekkaa piti olla kierroksia enempi että veti sivistyneesti.huomaa kun vedättää suurimmalla vaihteella 30kmh..
Ja jos ei hinnat alkaen teho ja kokoluokan bensa niin ennenpitkää rasiasta voi löytyä juttuja.huomaa kun vedättää suurimmalla vaihteella 30kmh..
Muttereita pitäisi löytyä kyllä ihan tarvikeosanakin. Nehän on kertakäyttöisiä. Jokaisen laakeri- tai suojakumisarjan mukana tulee uusi, tai ainakin pitäisi tulla. Ja irtonakin pitäisi saada, kun on uusittava aina jos syystä tai toisesta on avattava.Aloin purkaan vaihteistoa pois tästä rav4 autosta. Vetoakselin mutterit ei ollut kovassa, mutta oli hakattu mutteri niin kovasti kiilauraan lukitukseen, että vaikka sen oikoi hyvin ylös suoraksi leikkas mutterit ja paskoi kierteet lukituksesta ulospäin.
Varmaan oli kierre hakattu kasaan. Nyt ois mahdollista oikaista tilanne uusilla muttereilla, ja poistamalla viottunut kierre akselin päästä, ehyttä on mutterin verran pysyy silläkin kiinni. Mitä luulette löytyykö tuohon käyviä muttereita, itselle ei ole jäänyt vanhoja tuon kokoisia. Täytyy huomenna kysellä noi varaosa paikat.
Vai tilaanko uudet nivelet suosiolla, noi on kyllä ehyet ja hiljattain varmaan vaihdettu.
Joo, katsoin kanssa, että näihin täytyy koittaa tähätä.Yleensä näkyy aluslevyjen tai pultinkantojen laippojen jäljet, jotta voi laittaa samaan.
Joo HDissä ainaki piti laittaa kaksi lenkkiä peräkkäin ja sitten samalla yrittää työntää 4mm sokka millä sai lukittua aukiasentoon. Auton alla ahtaasti ähräten ei ollu lasten kuunneltavaa..Ja se kiristinrullakin siinä näkyy laturin siivan vierellä.
Sieltä pulttikannasta kampeaa ylöspäin, niin tuo kiristinrulla painuu ales ja saa remelin pois. Noi on aika jäykkiä kierreltäviä, tavan kiintolenkki ei oikein riitä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.