Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo. Onhan noista jo aika ajanut ohi. Joku 30mm sisäleveys olis ihan kiva. Katsellaan.Aika annelista on toi profiili kyllä mitä tuosta kuvasta sai selvää. Mä ehkä hiplaisin jo hiiren selkää...
Jossain päin maailmaa on aina hyvä ajokeli.Range extenderiä vähä tekis mieli, iso valonheitin kun menee piiloon, alkaa muuten lämpötila tippuun jo aika vinhasti. Rajansa paljonko voi vetoa lisäämällä paikata lämpötilaa
Näytä liitetiedosto 157146
HoukuttelevaaKoeponnistin bike24 nettikaupan pikatoimituksen. Perjantaina klo15 tilasin pyöräilykengät ja eilen puolen päivän aikaan toi kuriiri pihaan. Kymppi tuli lisää hintaa tuosta express-toimituksesta.
Mahdollisuuksia monia, mutta homma meni kuitenkin maaliin.
Eipä tullu mieleenkä, mut juu, sama juttu, että napit tippuu kuulosuojaimiin. Menin ja tein ihmiskokeen, aiheessa pysyttäessä, 43 minuuttia ryhmäpyöräilyä Puuilon "seklerit" päässäEi nyt suoraan fillariaiheinen, mutta miten @james_III ne JBL Endurance luurit mahtaisi sopia kuulosuojainten alle?
Kuvissa näyttää, että voisi onnistua, mutta on hiukan arvokkaat ostaa vaan testattavaksi.
Nykyiset napit pukkaa itsensä ulos korvasta ja heiluvat sitten suojaimen kupissa.
Mielestäni mahtuu olemaan, silmälasinsankojen kanssa samassa nipussa. Jotaki extra tuntemuksia oli, kun laitto kuulosuojaimet päähän, mutta ei ne kyllä yllättäen pehmusteen alle jääny taikka ainaka minulla mihinkään painaneet. Menee melki ulkokäyttöön tarpeen ilmetessä 
Siinä kohtaa ollukka sitte enää kun leuka rintaan ja pumppua esille.

Joo. Onneksi on vaan 4.7 tuuman renkaat.Omaan läskiin mahtuisi viiden tuuman naula. Notta parempi on.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.