Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Joo, se jousivoimainen tanko heiluttaa kaasuläppää. Kierroksille saa, kun tökkää sitä vipua.Humppaako siellä itse kaasuläppäkin jonkun säätimen vääntelemänä?
Voiko vivuston säätöjouset kuoleutua jos vaikka kaasuvipu on jätetty tysillä asentoon elijouset on sinkeällä?Yleensä humppaus johtuu liiasta tai liian vähästä polttoaineesta. Jos säätömekanismit ovat ennallaan esim. talven säilytyksen jäljiltä.
Kovasti puuhaa, jos vika on pensansaannissa. Mulla lumilinko ei lähtenyt kesän jälkeen käyntiin toissa syksynä. Ruiskutin injektioruiskulla pensaa suoraan kaasuttimeen starttauksen aikana (sähköstartti) ja sehän käynnistyi. Kävi niin kauan, kun pensaa ruiskussa riitti. Nopea tapa selvittää onko vika pensa- vai sähköpuolella. En alkaisi purkamaan tulppia, tarkistamaan kiiloja, säätämään venttiilejä yms. jos vika on jossain aivan eri osastolla.Näitä rassatessa vaihdan ensin bensat, sitten katsotaan tulppa kipunoitseekopi. Kaasutuksen säätö vivut - jouset ziikataan onko paikoillaan - oikein, jos saa besaa sekä kipinää ja ei toimi niin sitten kantaa ventiilit joten niitä säädetään lyhentämällä ventiilinvarttta. Puoliahan näistä menee ja vauhtipyörän kiiloja katkeilee, mutta silloin ei kävisi yhtään. Onko tässä mallissa se tankiin integroitu kaasutin?
Startti pilottia ensin ilmanputsariin. Jos hörähtää tulee kipunaa,Kovasti puuhaa, jos vika on pensansaannissa. Mulla lumilinko ei lähtenyt kesän jälkeen käyntiin toissa syksynä. Ruiskutin injektioruiskulla pensaa suoraan kaasuttimeen starttauksen aikana (sähköstartti) ja sehän käynnistyi. Kävi niin kauan, kun pensaa ruiskussa riitti. Nopea tapa selvittää onko vika pensa- vai sähköpuolella. En alkaisi purkamaan tulppia, tarkistamaan kiiloja, säätämään venttiilejä yms. jos vika on jossain aivan eri osastolla.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.