Kyllä minä oletan, että se humppatikun heiluminen johtuu kuitenkin kaasuttimesta. Joko on tukossa, tai jossain on vuoto.Eikö tuossa ole ongelman ydin? Miksi enää pitäisi kaasaria rassata tai pensan laadun kanssa säätää?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minä oletan, että se humppatikun heiluminen johtuu kuitenkin kaasuttimesta. Joko on tukossa, tai jossain on vuoto.Eikö tuossa ole ongelman ydin? Miksi enää pitäisi kaasaria rassata tai pensan laadun kanssa säätää?
Kaasari voi silti aiheuttaa humppaamisen. Tukoksen takia kierrokset alkaa laskemaan ja säädin lisää kaasua, jolloin kierrokset nousee ja säädin vähentää kaasua.Eikö tuossa ole ongelman ydin? Miksi enää pitäisi kaasaria rassata tai pensan laadun kanssa säätää?
Tuon huomaa hyvin, kun bensa alkaa loppumaan. Kun kone ei saa enää riittävästi bensaa tyhjnetyvästä tankista, niin kierrokset laskee ja humppatikku pyrkii nostamaan kierroksia, kunnes kone sammuu.Kaasari voi silti aiheuttaa humppaamisen. Tukoksen takia kierrokset alkaa laskemaan ja säädin lisää kaasua, jolloin kierrokset nousee ja säädin vähentää kaasua.
Ei välttämättä siitä johdu, vaan koska bensan loppuessa menee laihalle ja palamisedellytykset ei enää täyty = kierrokset putoaa, ja kun kone taas saa bensapisaran, kierrokset nousee.Tuon huomaa hyvin, kun bensa alkaa loppumaan. Kun kone ei saa enää riittävästi bensaa tyhjnetyvästä tankista, niin kierrokset laskee ja humppatikku pyrkii nostamaan kierroksia, kunnes kone sammuu.
Toki näinkin, mutta silloinhan se humppatikku ei osallistuisi läpän heilutteluun samalla tavalla.Ei välttämättä siitä johdu, vaan koska bensan loppuessa menee laihalle ja palamisedellytykset ei enää täyty = kierrokset putoaa, ja kun kone taas saa bensapisaran, kierrokset nousee.
Enemmän lättäpääkoneiden vaiva. Niissä myös kauloja murtuu. Ja monesti kaasuttimen ja kaulan välinen tiiviste asennetaan väärin.Joskus on polttoaine ongelmaa aiheuttanut, imukaula jos sen pultit on löystyneet, repii ilmaa sieltä välistä, ja huonontaa samalla imua kaasarin kurkulle.
No nyt oli tarpeeksi lämmin. Rassasin kaikki suuttimet messinkisen teräsharjan piikillä. Yksi suutin oli aika tukossa, kun ei alkuun meinannut piikki mennä läpi.Tuon mekaanisen rassauksen teen vielä, kunhan ilmat lämpiää. Koitan tehdä jostakin johdon säikeestä rassin.
messinkisen teräsharjan
Mulle kaikki metalliharjat on teräsharjoja.
Kulta eikäku keltapassivoitua terästä oletettavasti.Mulle kaikki metalliharjat on teräsharjoja.
Mitäköhän ovat sellaiset harjat koostumukseltaan, jotka uutena on messinkin värisiä, mutta muuttuvat harmaaksi heti käytön jälkeen? Ikäänkuin olisivat pinnoitettuja.
Ne on kul.itettuja.Mulle kaikki metalliharjat on teräsharjoja.
Mitäköhän ovat sellaiset harjat koostumukseltaan, jotka uutena on messinkin värisiä, mutta muuttuvat harmaaksi heti käytön jälkeen? Ikäänkuin olisivat pinnoitettuja.
Noita kellertäviä on messinkisiä ja pinnoitettua terästä. Ei pidä sekoittaa.Tohon mun kellertävään ei magu tartu, tuohon toiseen kyllä ottaa hanakasti kiinni
Näytä liitetiedosto 149107
Aika usein messinkinen on keltaisella kahvalla ja pinnoitettu punaisella. Toki eron tuntee jo harjaksen jäykkyydessäkin.Noita kellertäviä on messinkisiä ja pinnoitettua terästä. Ei pidä sekoittaa.
Ja rosteri sinisellä tai mustalla kahvalla.Aika usein messinkinen on keltaisella kahvalla ja pinnoitettu punaisella. Toki eron tuntee jo harjaksen jäykkyydessäkin.
Kyllähän tuossa harjassa sulla lukeekin brass.Tohon mun kellertävään ei magu tartu, tuohon toiseen kyllä ottaa hanakasti kiinni
Näytä liitetiedosto 149107
Jep. Yhdet takan saranat kullitettiin tolla meiningillä. On ne jo useamman vuoden käyttöä nähneet.Taontakurssilla opittua, kun tuolla messinkiharjalla harjaa kuumaa rautaa niin se messinki tarttuu pintaan eli saa semmoisen kullitetun ulkonäön.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.