Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mulla kun on tuollainen lokerohylly, missä on 28 kpl 277 mm leveitä lokeroita, niin nuo 90 mm leveät olisi juuri passeleita. Ei taida noita 95 mm lokeroitakaan kolmea mahtua. Jostain noita nykyisiä käytettynä sain, olisko ollut paikallisesta autotarvikeliikkeestä, kun muuttivat. Mulle kävisi ehjät käytetytkin, jos jostain saisi. Vaikka 50 kpl voisin ostaa.Totta, niinhän ne onkin.
Itellä on tallissa noita, ja niihin sopii kyllä isompikin käsi.
Työpaikalla on noita kapoisempia eikä ottava käsi meinaa sopia laisinkaan, vaikka ei olisi yhtään jakajaa edes.
Würthilta niitä on tilailtu sinne.

Misäs se oli se taulukko taas niistä verkun suutinrunkojen koodeista ....
Ediittiä .... No olihan se PDF koneelle ladattuna - löytyi siis ....
On se opuksen vesileimaversio siellä kyllä, leimatonta en oo sinne pankittanut ......Jos se ois täällä aineistopankissa niin ois löytynyt jo ennen kuin ehdit alkuperäistä viestiä kirjoittaa...
Äkkiä kertyy hintaa kun kasan ostaa, väliseinät noihin tietysti erikseen ja yksittäin.
Joo kyllä se kiinni palanut kalkki tota lientä totteli mutta kun sitä kalkkipölyä on kaikkialla niiin ainahan sitä jonnekin myös jää. Tänään vielä itse paikkailin 50% etikka/vesi seoksella, sekin jotenkin toimii.Toimiko?
221 sikapossu ?

2-komponenttinen epoksiliima..Antiikkiseen Arabiaan..??
Kai tossa suurin ongelma on tuo huokoinen materiaali, palat osuu toisiinsa just eikä melkein.
- foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -..
Saneerauslaasti.
Sillä ne kaakelitkin pysyy seinässä...![]()
Liimalla laitoin. Kaakelit.Eikös ne hepan nahkoista jotenkin keittele liimaa?
Eikös ne hepan nahkoista jotenkin keittele liimaa?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.