Perus pikaliimaa. On jostain tullut tuollainen purkki ja en huomannut mitään eroa joihinkin satunnaisiin halpaliimoihin.Onko kellää kokemusta saksalaisesta Ihmeliimasta?
Näytä liitetiedosto 69237
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Perus pikaliimaa. On jostain tullut tuollainen purkki ja en huomannut mitään eroa joihinkin satunnaisiin halpaliimoihin.Onko kellää kokemusta saksalaisesta Ihmeliimasta?
Näytä liitetiedosto 69237
Tarkottanet varmaan luuliimaa. Se tehdään luusta. Ihan sama minkä. (saa tulla käymään)
Mun päästä tulis varmaan paljon liimaa...Tarkottanet varmaan luuliimaa. Se tehdään luusta. Ihan sama minkä. (saa tulla käymään)
Jos tuon posliinipuikolla hitsuuttelis kasaan...
Mä oon joskus nähny hitsaantunutta posliinia, mutta jännite on ollut 20 kV ja maita on tullut vähän liikaakin...Eikös nuo posliinipuikkohitsit kaipaa 110V 60Hz ac sähköä ilman maadoitusta?
Voi olla. Mulla ei tollaista konetta ole, kun se tarvis suojakaasuksi metaanin.Eikös nuo posliinipuikkohitsit kaipaa 110V 60Hz ac sähköä ilman maadoitusta?
Oli muute aika villin näköstä kun iltapimeellä oli harakka menny kahen posliini- tai vissiin paremminkin lasieristeen väliin ja siellä sitte tuli grillattua harakkaa, ne eristemurikat muunsi valokaaren värin ihan kirkkaan violetiksi. Yllättävän kauan se siinä muuntajan yläpuollella eristeiden välissä valokaari paloi, loppu sitte vissiin harakasta sähkönjohtavuus ja ilmaväli tuli taas riittävän suureksi. Siinä sähkäreiden kanssa taskulampun valossa huomattiin kärventyny harakan siipi muuntaja alla niin siitä se valokaaren aiheuttaja tunnistettiin....Mä oon joskus nähny hitsaantunutta posliinia, mutta jännite on ollut 20 kV ja maita on tullut vähän liikaakin...
Ja palavan posliinin lasitteen metalleista.Valokaaren väri taitaa tulla kyllä metalleista joiden välissä se palaa.
Näköjään jo Kokkolan kautta heitti mutkan, tie vaikka huomenna saapuis....aiemmin sieltä on kyllä kama liikahtanut. Nyt toki ei ole varastotavaraa, ilmeisesti.
267cmPaljonko on alkupään ja loppupään korkeusero?Näytä liitetiedosto 69491 Näytä liitetiedosto 69491
Jos tolla korkeuserolla siirrettään vettä 110mm putkella.
Edellyttäen jotta vesi riittää paljonko on paine loppupäässä?
Mikä on paine jos putkea suputetaan 10mm reikään?
Onko paine sama jos putki on 50mm ja 10mm reikä?
Mauri
0,26 barEdellyttäen jotta vesi riittää paljonko on paine loppupäässä?
Seisovan veden paine on silloin 0,26 bar, mutta veden virratessa virtausvastus pudottaa sitä, riippuen putken ahtaudesta ja pituudesta.Onko paine sama jos putki on 50mm ja 10mm reikä?
0,275 bar
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.