Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
@marce nyt tarttis apuja....mittaatko 2 pytyn pulttijaon onko 79mm....nuo muut on 83mm eli 2 tai 4 on 79mm...ei viittis väärinpäin laippaa hitsata
Näytä liitetiedosto 41805
Tuo näyttäis et 4 ois 79mm.....Näytä liitetiedosto 41807
Joo eri kone ja ihan erilainen pulttijako, mutta kävin tuola tota mun varaosakonetta penkomassa ja siinä on ton näkönen pakosarjan laippa kun mitä sä oot tekemässä, hitto kun olis aiemmin tajunnu niin olisin ton halvalla myyny sulle...tosin on kolmiolaipalla.
Mutta jos ja kun toi on 602 pakosarja niin tosta kuvasta näät varmaan että kummin päin...
EDIT:
Eikunnymmää hokasin mitä kysyit...mun kuvassa oikeelta toinen on 79mm jaolla, mutta myös ensimmäinen vasemmalta on mielestäni 79mm...
Joo nyt selvis 1 ja 4 on 79mm ja loput 83mm iso KIITOS
Tuohon tasaselle pitäis 19mm kuppiterällä täräyttää reikä....millä estän ettei palanen putoo öljypohjaan...?..sikaa kuppi täyteen...
Näytä liitetiedosto 41145
Eikai se öljynpaluu ihan prikulleen alaspäin tarvii olla sanotaanko kello 5,6,7 pitäis olla ok....ja ite oon kiinanahtimista käännelly kompurakoteloo....joutu vaan poraa kohdistus sokalle uuden reijän ja tietysti myös kellon rautoja piti muokata.Sittenhän tässä olis ihan itelläkin kysymys: Turboa kun asentaa niin pitääkö öljyntulon olla tasan tarkkaan yläpuolelta ja poisto alhaalta? Vai onko se "sinne päin" kunhan ylhäältä tulee ja alhaalta poistuu...
Lähinnä itellä tulee vähän huonoon suuntaan toi ahtoputken lähtö niin pitää vähän sumplii...pystyykö kompurakoteloo kääntämään? Tosin siinä tapauksessa pitäis hukkaportille tehdä muutoksia tukirautoihin...
Vastaava kävi täällä päin vesillä aikanaan. On pitkä kapeikkoalue, mistä menee laivaväylä läpi. Mökkiläisiä häiritsi liikenne ja he yhdessä hakivat ja saivat siihen 9 km nopeusrajoituksen, osalla matkaa 15 km, jotka on suhteettoman alhaisia siihen paikkaan. Poliisi meni sitten mittaamaan nopeuksia ja liki joka mökkiläinen ajoi ylinopeutta pulpettiveneillään. No heidän mielestään rajoituksen ei pitänyt koskea heidän pikkuveneitä lainkaan, ainoastaan isoja veneitä. Olisivat hakeneet aallokontekokiellon, mitä ehkä ajattelivat mutta nopeusrajoitus piti välttämättä saada, vaikka ongelma ei sillä ratkennut. Nyt moni vene tekee isompia aaltoja kuin aiemmin ja pitemmän aikaa ja pikkuveneilläkin joudutaan ajamaan hiljaa puolisen tuntia alueen läpi.Eräällä paikkakunnalla kans oli "suuvaahdossa" puhujia et päikyn kohdalla ajetaan holtittomasti, kolme-neljä frouvaa tätä vaahtoomista piti ihan paikallislehden palstallakin kerran-pari olivat kirjoitelleet. Jostain syystä asiasta vaahtoaminen lopahti kuin kanan lento, ku polliisit pistivät yhden kerran siihen kamerakaaran ja toisen kerran samalle viikolle normi tutka+puhallus kaikille. Suurinta meteliä asiasta pitäneet keräsivät myös suurimmat "pikavoitot", yksi meni jopa käräjille asti....
Eikai se öljynpaluu ihan prikulleen alaspäin tarvii olla sanotaanko kello 5,6,7 pitäis olla ok....ja ite oon kiinanahtimista käännelly kompurakoteloo....joutu vaan poraa kohdistus sokalle uuden reijän ja tietysti myös kellon rautoja piti muokata.
Halvasta en tiiä mut tuolta oon hommannu....Jooh...no, mä vähän sumplin tässä nyt sitten kuinka olis järkevintä tehdä...niin ei tarviis siirtää niin etäälle pakosarjasta tota turboo sitten...
Mistäs silikonimutkat halvimmalla?
Pistä Etnaan!Oisko järkee vetää nuo kohdat punahehkuun ennen pulttien irroitusta
Oisko järkee vetää nuo kohdat punahehkuun ennen pulttien irroitusta.......
juu ja kauneus on katsojan silmässä
Näytä liitetiedosto 41813
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.