Minnoon aatellu tässä ku oon päiväkodin pihalla kattonu minkälaisiin jakkaroihin niitä tenavia istutetaan että hyvin näkyy autosta, jakkarasta ja iskän tai äitin käytöksestä että kuinka korkealle jalustalle se kakru on nostettu

. Hyvinki selvästi erottuu ne tenavat joidenka vanhemmat on esim meidän mini akkaa heti vähintäänkin psykologisiin tutkimuksiin toimittamassa että se on hullu ku leikin syövereissä on kynsi raapassu johonki naarmun

. Ei oo kauaakaan ku tällanen tilanne oli että isukki mulle tuli reuhaamaan että sille sun kakaralle pitää jotain tehdä ku raapi meidän tyttöä

noo pääsinpä sanomaan että nyhän met oomma tasoissa ku se sun tyttös oli raapassu viikko sitten tota meittiin ipanaa

. Elikkäs rahaa voi käyttää mutta ei sillä sitä turvaa välttämättä sen enempää saa ku käyttämällä tervettä järkeä

. Tietenkihän nää turva istumet/kaukalot vanhenee niissähän on joku parasta ennen... Mulla on tossa omassa kulkineen tapasessa helevetin rumassa pätkä pajerossa velipojalta käytettynä ostettu jakkara mielelläänhän toi mini akka siinä istuu ja jotenki näyttää että sieltä päiväkodilta olis monikin tenava vapaaehtoinen kiipeemään siihen mitsun jakkaralle

. Emmää taas muuta tässäkään mitään järkeä mutta kuha taas jotain....