Pienehköt kysymykset,joille ei viitsi tehdä uutta topiikkia.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ToniT81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon tehty lusikkahaarukkaan remppaa, vaan eipä se silti tuollaista arvonnousua tee. Viidentonnin kone mielestäni.

Lapiomiehen voittaa, vaan aika kovilla on tuon peruskoneen voimansiirto yms. Meillä oli aikoinaan Valtra J 553 C, joka perustui 602 Valmettiin. Muutamaan kertaan siitäkin alennuspyörästöt hajos. Siinä oli säätyvätilavuuksinen pumppu ja sillä kyllä sai moottorin stumppaamaan aika helposti. Silti sillä aika monen rakennuksen pohjat kaivettiin, ojitettiin, perattiin ja rantaa ruopattiin.
 
Muutoin perus pikkukakkonen joo, mut tehtaalla jo valmiina vahva teollisuusakseli edessä ja ilman nostolaitteita ja voa-palikoita linjalta ulos.
Kuokan alustaksi tosiaan vähän heiveröinen, alennusvaihteistoiltaan ja pienellä moottoritehollaan. Mut kyllä parikin lapiomiestä toi päihittää.
Hintapyynti miunkin mielestä hiukkasen kovahko
 
Tuohon tasaselle pitäis 19mm kuppiterällä täräyttää reikä....millä estän ettei palanen putoo öljypohjaan...?..sikaa kuppi täyteen...
IMG_20180901_180406.webp
 
Poraay vähän kallellaan ja sitten kun toinen reuna läpi lopetat, ja väännät tapilla keskireijästä palan ulospäin pois.
 
Sit poraat alapintaan isomman reiän et saat pois ja peltilappu poppareilla peitteeks, possuliimaa tiippariks....
 
Minä kun porailen kuppiterillä, niin se irtokiekko tahtoo aina olla nalkissa siellä terän sisällä hemmetin piukelissa, oma projektinsa miten sen saa sieltä poies...
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös