Pienehköt kysymykset,joille ei viitsi tehdä uutta topiikkia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ToniT81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla oli c kadetissa 28A en tiiä oliko alkuperäinen mut puksun essolla heittivät sen romukoppaan naureskellen mikä tää on :virne: kun pantin vein vaihdossa 70A laturiin.

Mulla oli c kadetissa 28A en tiiä oliko alkuperäinen mut puksun essolla heittivät sen romukoppaan naureskellen mikä tää on :virne: kun pantin vein vaihdossa 70A laturiin.
Räntäkelillä joutuu tekemään valintoja kun ajovalot, lasinpyyhin ja lämppäri ei voi olla yhtä aikaa käytössä.:lunta:

Useammankin tällaisen kartiomallisen hanan kanssa taistellut. Ja samaa vikaa, on jäykkä. Vaikka mitä temppuja tehnyt, hionut, rasvannut jne, niin ei apua. Johonkin pistin löysemmän jousen. Ei enää ihan niin jäykkä, mutta alkoi vuotamaan🙄 Johonkin tilasin uuden kiinalaisen ja pelaa toistaiseksi. Ja yhdessä olen vain tyytynyt tongeilla vääntämään, kun näppivoimin ei liiku.

Tojotan takaperän kiinnitys korvakossa perän puolella on tommonen mötikkä rauta pala kumin varassa.
Joku värinän vaimennus vai mikä
IMG_20260720_170257_MP.webp
IMG_20260720_170252_MP.webp

Useammankin tällaisen kartiomallisen hanan kanssa taistellut. Ja samaa vikaa, on jäykkä. Vaikka mitä temppuja tehnyt, hionut, rasvannut jne, niin ei apua. Johonkin pistin löysemmän jousen. Ei enää ihan niin jäykkä, mutta alkoi vuotamaan🙄 Johonkin tilasin uuden kiinalaisen ja pelaa toistaiseksi. Ja yhdessä olen vain tyytynyt tongeilla vääntämään, kun näppivoimin ei liiku.
Hionnan ja öljyämisen jälkeen alkoi toimia, pitää hioa vielä vähän karkeemmalla lisää kun saattoi se 1200 olla turhan hienoa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin