Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kumpi siinä jumittaa tuo hanaosa vai vääntiö?Paitsi et ku laitto kasaan niin ei liiku mihkä..
Siis ei väänny mihkäKumpi siinä jumittaa tuo hanaosa vai vääntiö?
Tarkoitin että kääntyykö tuo vääntiö kädessä irrallaan ja paljonko tarttee voimaa tuon muovikikkareen kääntäminen. Eli kumpi jumittaa, varmaan toi muovikikkare.Siis ei väänny mihkä
No en minä tiiä..Tarkoitin että kääntyykö tuo vääntiö kädessä irrallaan ja paljonko tarttee voimaa tuon muovikikkareen kääntäminen. Eli kumpi jumittaa, varmaan toi muovikikkare.
Eikö tuon kikkareen asennon voi päätellä. Eikö siellä ole jonkunlaiset kanavat joista näkee milloin bentsiinin pitäis kulkee.
Limusiini Volle.Millähän vuosikymmenellä tällainen volvo on ollut mahdollista rakentaa tieliikenne kelpoiseksi? Kun ei mielestäni ollut puuhakilvillä.
Näytä liitetiedosto 170534
Okei. Ihan uutta tietoa minulle, että on ihan tehdas peli. Ajattelin heti, että joku itse rakentanut.Limusiini Volle.
Ihan tehtaasta pihalle tullut auto ja useemmasta mallista tehty vastaavia.
Pieksämäelläkö kävit?Millähän vuosikymmenellä tällainen volvo on ollut mahdollista rakentaa tieliikenne kelpoiseksi? Kun ei mielestäni ollut puuhakilvillä.
Näytä liitetiedosto 170534
Mun käsittääkseni ei ole volvon tehtaalta saanut limona, mutta tehdashan se "Nilssonin erikoisajoneuvot ab" on.Okei. Ihan uutta tietoa minulle, että on ihan tehdas peli. Ajattelin heti, että joku itse rakentanut.
Juu siellä käytiin.Pieksämäelläkö kävit?
Komea peli olis tuollainen limusiini Volvo.![]()
Komea peli olis tuollainen limusiini Volvo.![]()
Ah, mitäköhän tuumaisivat Fingerpolissa.Alko ukkostaa niin otin pesukoneen irti seinästä
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.