Tämä ei ehkä mitenkään vahigoittaisi pintoja.Mulla ekana tuli mieleen se viemäriputken tiivisteen liukastevoide.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tämä ei ehkä mitenkään vahigoittaisi pintoja.Mulla ekana tuli mieleen se viemäriputken tiivisteen liukastevoide.
Itse en hölväisi silikonisprayta jos lähellä on jotain, mikä on jossain vaiheessa tarkoitus maalata.En kyllä uskois silikonispraynkaan kyllä mmj:n eristettä vaurioittavan.

Eikös toi keskimmäinen ole sulkuhana.Pitää vaihtaa varoventtiili varaajaan. Mikä on tuo keskimmäinen putken säätö. Pitääkö varaaja tyhjentää. Varo vuotaa.
Näytä liitetiedosto 99479
Turvallisuussyistä sitä ei ole. Joku kääntäisi tai unohtaisi sen kuitenkin kiinni ja sitten ei järjestelmässä olis laikaan varoa.Pieni pallo venttiili olis kova sana tuossa varon ja t-haaran välissä.
Ennenpitkää joku nokialainen huoltohemmo sen kumminkin sulkeeOon nähnyt sellaisiakin että yli 100 bar varon alla on sulku venttiili, toki se on lukittuna, ettei sitä kukaan vetäse kiinni.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.