2022 PAUKKEET! Paukepäivät 2022 - 28-29.5. 2022

Viestiketju:
2022 PAUKKEET! Paukepäivät 2022 - 28-29.5. 2022

Usevampi vaihe, katapultilla ruohikosta irti, 2X200L tynnyrillä välipoltto ja lakipistessä kuormatynnyri PUM :rolleyes:
Joo tämä on tärkeä turvallisuusnäkökohta. Maastopalon vaara on ilmeinen, jos raketti alkaa heti maassa työntää tulta ja tappuraa.
 
Yhtään ei lähe lapasesta....ei ainakaan mielestäni :palvova:
 
Jottain pitäis pitäis kehittää, pitäisi varautua siihen että korona on myötämielinen ja paukkeet toteutuu..

Jotain ajatuksia (aina) on, mutta mistään ei uskalla puhua ääneen, jos feilaa kuitenkin =D.
 
Jottain pitäis pitäis kehittää, pitäisi varautua siihen että korona on myötämielinen ja paukkeet toteutuu..

Jotain ajatuksia (aina) on, mutta mistään ei uskalla puhua ääneen, jos feilaa kuitenkin =D.

Psst. Mulla on yksi ajatus mitä sun etäisyydellä elävä voisi toteuttaa. Keksi kävellä paikalle ja tee sellainen kone-esittely-lomake "kävely".

Kaikilla on aina jotain hankkeita missä tarvitaan sähköä, paineilmaa, polttoaineita, sähköä jne. Tämä olisi selkeästi poikkeava hanke.

Tuo voisi olla jopa sellaista vihersiirtymää kun laittaisi vihreän paidan.
 
Psst. Mulla on yksi ajatus mitä sun etäisyydellä elävä voisi toteuttaa. Keksi kävellä paikalle ja tee sellainen kone-esittely-lomake "kävely".

Kaikilla on aina jotain hankkeita missä tarvitaan sähköä, paineilmaa, polttoaineita, sähköä jne. Tämä olisi selkeästi poikkeava hanke.

Tuo voisi olla jopa sellaista vihersiirtymää kun laittaisi vihreän paidan.
Mä en usko että mun ulkoilulenkkini on oikein Paukepäivähanke, kai sitä jotain muuta pittää..
 
Mutta joo silleen vakavissaan, itellä ois pari ajatusta. Mutta ajatuksista ensimmäisenä on (tietysti) rakas Mersu (*pus* *pus*), muita ei oikein voi toteuttaa ilman tätä isointa rakkauden kohdetta. Osa näistä muista on itsellekin vähän kysymysmerkkejä vielä. Ja valitettavasti keväälle lie jonkun verran muutakin ohjelmaa, näistä toki osan saanee hoidettua paukepassiivisena aikana eli nyt pakkasten ja lumien maassa.

Ja mikä ei tähän vuoteen ehdi ja sovi, niin seuraavilla sitten. Ei makiaa mahan täydeltä!
 
Tyhjäks suihkuteltuja kilikali-maali, yms purkkeja kannattaa kans ottaa mukaan ( siis alkakee keräilemään / ponneainetta = propaania / butaania oltava vähänkin purkissa jäljellä )
 
Mä en usko että mun ulkoilulenkkini on oikein Paukepäivähanke, kai sitä jotain muuta pittää..
Kehitä ne sellaiset sähkölenkkarit . Tai rullaluistimet .Mutta stop ! .. Älä harkitsekkaan rakettikäyttöisiä kun jos hirttää kaasu kiinni ..Juu nou ..
 
Tyhjäks suihkuteltuja kilikali-maali, yms purkkeja kannattaa kans ottaa mukaan ( siis alkakee keräilemään / ponneainetta = propaania / butaania oltava vähänkin purkissa jäljellä )
Onko kukaan koskaan kokeillut tai onko juutuupissa , että joku täräyttäisi kiväärillä kaasupullon läpi nuotion vieressä . Siis se pullo siinä tulen vieressä , itse ja muut tieten ..
 
Tyhjäks suihkuteltuja kilikali-maali, yms purkkeja kannattaa kans ottaa mukaan ( siis alkakee keräilemään / ponneainetta = propaania / butaania oltava vähänkin purkissa jäljellä )
Kuulostaa melko eppäilyttävältä?
 
Takaisin
Ylös