Tiedote Päivityksiä keväällä 2020, foorumi on nyt siirretty Suomeen

@borg meneekö myös zätti kiinni? Pitääkö houkutella koko Foorumi IRCnetin #konekansa kanavalle?

Kai sitten edes nimipalvelimien kanssa jotain siirrossa sekoilette? =D.

Joo, tietäjät tietää, ja etsivä löytää: IRCnet #konekansa Tervestuloa! @borg kans sit ni saadaan raporttia montako sataa% fileistä kulloinkin on siirretty!

Jos minua ei irkissä näy, niin saatan silti olla hengissä, eikä mitään ole välttämättä edes räjähtänyt.

Kävin kuikuilemassa.... en ymmärtäny muutakuin pari kaveria siellä keskusteli keskenään....pitäis varmaan olla joku koodaaja että osais käyttää :rolleyes:

Näyttäisi ainakin karkeasti ottaen pelaavan. Matt asentelee vielä joitakin Linuxin lisäkilkkeitä, joita vanhalla palvelimella oli. Liittyvät lähinnä kuvien käsittelyyn.

Meni niin huomaamatta että ei ehtiny edes huolestuun :hermot: :olutta:

(niih, ketä muistaa kun muropakettia siirrettiin millon minneki ja aina hukku matkalla jotakin ja aikaa palo piin kertoimella)

Meillä oli tarkkaa ajoittamista. Muksu piti päivällä väsyttää sopivasti, jotta klo 19:00 päästään saunaan. Sitten oli nukutus ja just kun istuin työtuoliin, niin Konekansa rokkasi taas! :D

Olen onnistunut teknisen ylläpitäjän hankkimisessa. Minulla tässä ei ole suurtakaan osuutta, juonittelen vain mitä seuraavaksi ja laitan tilausta menemään. Ikinä ei ole tarvinnut pettyä. Kommunikaatiokin on pelannut aivan loistavasti.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin