Päivän konebongaus tienpäältä

Toi volvossa ollut 28 voi hyvinkin olla firman antama numero koneelle. Monet firmat numeroivat koneensa, helpottaa isommilla työmailla paikantamista ja ihan huotojen ja korjaustenkin kohdentamista.
Leveäkuljetus jos oli niin veikkaisin että olis 60t kones tai 70. Yleensä 50t kone ei vaadi leveää kuljetusta.
Muutaman vuoden kaivelin 20t koneella joka olisi vaatinut leveän kuljetuksen. Turvesuolla oli hiukan leveämmät laput teloissa.
 
En usko ku ei ole viteo. :ruutu:
Tuossa pöröttää pois ruudusta.
IMG_20190315_102354.webp
 
Katsokaahan esimerkiksi tuon UW;n linkittämään kuvan Lidl,ä
Itsekantavan kattoristikon jänneväliä ja näkyykö kantavia väliseiniä välilä, päällä tiilikatto josta ei lumet putoa.
Toivoa vain sopii että rakennusurakoitsija ja rakennuttajan määräämä valvoja ovat tehneet nurjahdustuet huolella!
 
Katsokaahan esimerkiksi tuon UW;n linkittämään kuvan Lidl,ä
Itsekantavan kattoristikon jänneväliä ja näkyykö kantavia väliseiniä välilä, päällä tiilikatto josta ei lumet putoa.
Toivoa vain sopii että rakennusurakoitsija ja rakennuttajan määräämä valvoja ovat tehneet nurjahdustuet huolella!

Tuolla katolla ei ainakaan tänä talvena ole lunta ollut.
 
Muutaman vuoden kaivelin 20t koneella joka olisi vaatinut leveän kuljetuksen. Turvesuolla oli hiukan leveämmät laput teloissa.

20 tonniseen riittää kun laput 1300 niin menee leveenkuljetuksen puolelle. Ei nyt jokaåpäiväisiä kamppeita mutta välillä noihinkin törmää.
Muutamat suolle tarkotetut koneet tullu tehtaalta niin että alakerta 20tonnisesta missä leveet laput ja ylävaunu 14-16t koneen.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös