Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Olen kyllä yrittänyt personoida...ai noi paljo, jotenkin jäänny käsitys että ois pienenpi lafka. Sillä noita näemmä tulee säännöllisesti bongattua ku on jotain mitä bongata
Sun pitää maalata oma eri väriseks nii ei tarvii aina selitellä että "en sen minä ollu"
Kyllä tuon erottaa.
Niin miunkii mielestäKyllä tuon erottaa.

Aika monessa lukee aurinkolipassa MMK-Kuljetus eikä Kilpiä. Onko nämä muuten samaa Kilpiän sukua, mikä oli sata vuotta sitten merkittävä laivanvarustaja Saimaalla? Jostain Lappeen-Taipalsaaren-Savitaipaleen korvilta oli.Niin miunkii mielestä![]()
Ensosta on alkanut kuljetusliiketoiminta hevosella aikoinaan. Muuta en tiiä.Aika monessa lukee aurinkolipassa MMK-Kuljetus eikä Kilpiä. Onko nämä muuten samaa Kilpiän sukua, mikä oli sata vuotta sitten merkittävä laivanvarustaja Saimaalla? Jostain Lappeen-Taipalsaaren-Savitaipaleen korvilta oli.
Taloustirehtööri Mikko Kilpiä oli Taipalsaarelta, s. 1865, omisti 13 laivaa ja oli osakkaana 11 laivassa.Aika monessa lukee aurinkolipassa MMK-Kuljetus eikä Kilpiä. Onko nämä muuten samaa Kilpiän sukua, mikä oli sata vuotta sitten merkittävä laivanvarustaja Saimaalla? Jostain Lappeen-Taipalsaaren-Savitaipaleen korvilta oli.
Toinen veljeksistä on nytkin Mikko. Minua pari kuukautta nuorempi.Taloustirehtööri Mikko Kilpiä oli Taipalsaarelta, s. 1865, omisti 13 laivaa ja oli osakkaana 11 laivassa.
Lisäys: Jäi mainitsematta että on samaa sukua.
Mitä Bedford sanoi kun se sammui? Blitz.
Mutta kun tuo on CF. Blitz on ooppeli, mutta Suomen GM maahantuoja päätti nimetä CF:n ooppeliksi. Viimeisetjän varustettiin jopa pallolla ja salamalla ja Opel tekstillä.Mitä Bedford sanoi kun se sammui? Blitz.![]()
Aivan sama mikä on... blitzi mikä blitziMutta kun tuo on CF. Blitz on ooppeli, mutta Suomen GM maahantuoja päätti nimetä CF:n ooppeliksi. Viimeisetjän varustettiin jopa pallolla ja salamalla ja Opel tekstillä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.