Päivän konebongaus tienpäältä

Kuin myös...enempi linkun sävyä sais olla.

Screenshot_20260613_113322_WhatsApp.webp

Pinkki mikä pinkki, :eyepop: ei noita voi toisistaan eroittaa😁.
Hankintayhtymän naiset kertoilivat minkä värisiä tuolien istuimia ja pöydänkansia mihinkin päiväkotiin olisi menossa.
Hain pöydälle TVT ison värikartan ja kehoitin etsimään halutun värin numerosarjan, RTVyhtymän sävytyskone kun ei tunne sävyä "pinkki" tai "fuksia".....

Velmatti oli taas rekortilla liikkeellä.
Välil on ajellut ascoonalla, mut tölkkiä en ole viel tänävuonna nähny liikentees.

IMG_20260614_184202.webp

Tulin ite bongatuksi Lahdessa. Joku harmaa volkkari räpsytteli pitkiä ja lapanen oli ikkunassa.
Ei hajuakaan kuka oli...

Tulin ite bongatuksi Lahdessa. Joku harmaa volkkari räpsytteli pitkiä ja lapanen oli ikkunassa.
Ei hajuakaan kuka oli...
paljos teitin virmalla on noita autoja?
eilen joku kurvasi lakan betonille läykässä, kun ite olin menossa kiuasta hakemaan.

prkele, naapuri sano että minun sauna on ylösalasin, joutuu kääntään sen tässä ennen ku alkaa miettiä mihin nurkkaan saa kiukaan. Jotenkin viskumpi kyl toi että ikkunat on keskilinjasta ylöspäin, ei alas ja toisaalta saunassa katto ikkunat varmaa on viskummat mitä lattia ikkunat...

paljos teitin virmalla on noita autoja?
eilen joku kurvasi lakan betonille läykässä, kun ite olin menossa kiuasta hakemaan.

prkele, naapuri sano että minun sauna on ylösalasin, joutuu kääntään sen tässä ennen ku alkaa miettiä mihin nurkkaan saa kiukaan. Jotenkin viskumpi kyl toi että ikkunat on keskilinjasta ylöspäin, ei alas ja toisaalta saunassa katto ikkunat varmaa on viskummat mitä lattia ikkunat...
Rahtiautoja on kolmisenkymmentä, kaikkineen raskaampia autoja yli 50.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin