Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Lienee @Roosa n auto.Itse olisin valinnut ehkä toisen värin.Näytä liitetiedosto 169021
Tuo ei oo mun mielestä paha.
Makuasioita...ne pohjamaalin valkoset ja harmaat kyl ihmetyttää onko rahat loppunu kun väriä ruksataanTuo ei oo mun mielestä paha.

Ihan väärän värinen. Toi on joku puolukkapuuro-sävy.Lienee @Roosa n auto.

Pinkki mikä pinkki,Ihan väärän värinen. Toi on joku puolukkapuuro-sävy.![]()
ei noita voi toisistaan eroittaaHankintayhtymän naiset kertoilivat minkä värisiä tuolien istuimia ja pöydänkansia mihinkin päiväkotiin olisi menossa.Pinkki mikä pinkki,ei noita voi toisistaan eroittaa
.
Kupla kuskilla se on veressä.Kuka käyttää lapasia tälleen kesällä, tunnustakoon heti....
Oliko iso lapanen, jos oli vaikka v361Tulin ite bongatuksi Lahdessa. Joku harmaa volkkari räpsytteli pitkiä ja lapanen oli ikkunassa.
Ei hajuakaan kuka oli...
En ollu Lahes, vasta huomenna meen sinne. Olin Vääksyssä lapsenvahtina....Oliko iso lapanen, jos oli vaikka v361
paljos teitin virmalla on noita autoja?Tulin ite bongatuksi Lahdessa. Joku harmaa volkkari räpsytteli pitkiä ja lapanen oli ikkunassa.
Ei hajuakaan kuka oli...
Rahtiautoja on kolmisenkymmentä, kaikkineen raskaampia autoja yli 50.paljos teitin virmalla on noita autoja?
eilen joku kurvasi lakan betonille läykässä, kun ite olin menossa kiuasta hakemaan.
prkele, naapuri sano että minun sauna on ylösalasin, joutuu kääntään sen tässä ennen ku alkaa miettiä mihin nurkkaan saa kiukaan. Jotenkin viskumpi kyl toi että ikkunat on keskilinjasta ylöspäin, ei alas ja toisaalta saunassa katto ikkunat varmaa on viskummat mitä lattia ikkunat...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.