Ongelmia tai parannettavaa

Ei siitä sen kummempaa haittaa ole. En vaan ollut ennen huomannut sitä ja ihmettelin oonko itse vai mun kone sekoamassa.

Foorumisoftan päivitysten myötä käännökset monilla osa-alueilla ( vähemmän , tai joillaikin hiukan enemmän käytetyillä ) on jäänyt keskiajalle ( kuvapuoli esmes ) .....

Muutaman kerran sattunut niin että en ole päässyt kommentoimaan jotain ketjua kun on tullut ilmoitus että viesti on liian lyhyt. Pitäisi olla vähintään 10 merkkiä. Jos kirjoitan alun kolmatta riviä niin se kyllä täyttyy mutta silti tulee tuo ilmoitus. Tänään viimeksi kun yritin kommentoida Cardaanin LED-työvaloja "vastaa lainaten"-toiminnolla

Tuo kymmenen merkin rajoitus taitaa olla foorumisoftan asennuksen oletusarvona. Sitä voi kyllä muuttaa lyhyemmäksikin, joku neljä merkkiäkin voisi riittää, kolme kirjainta ja piste. Se, että siihen jotain vaaditaan, on kai ehkäisemässä hutiviestejä.

Mutta jos kirjoittaa pitkään ja siitä huolimatta tulee tuo herja, niin en osaa sanoa mistä johtuisi. Itselleni ei ole osunut vielä kertaakaan kohdalle. Saattaa olla, että lainauksia ja hymiömerkkejä ei lueta kuuluvaksi noihin kymmeneen merkkiin, vaan pitää olla itse tuotettua tekstiä.

Joo, kyllä se oli itse tuotettua tekstiä eikä hymiöitä. Tätä on sattunut muutaman kerran, ei mitenkään säännöllisesti. Seurataan tilannetta

Muutaman kerran sattunut niin että en ole päässyt kommentoimaan jotain ketjua kun on tullut ilmoitus että viesti on liian lyhyt. Pitäisi olla vähintään 10 merkkiä. Jos kirjoitan alun kolmatta riviä niin se kyllä täyttyy mutta silti tulee tuo ilmoitus.

Samma här. :äh:

Kun ei tiedä, mistä tuo pidemmän kirjoittamisen jälkeenkin tuleva herja tulee, niin kokeillaan ränkätä :beatdead: systeemiä, jos se vaikka auttaisi.

Muutin tuon 10:n merkin rajoituksen 3:een. Nyt voi vaikka vastata edelliseen postiin ytimekkäästi esim:

ei.

a032.webp

Ny en tiedä onko vika vai ominaisuus, mutta esim. tänään tulleita tekstejä on aika litania osastossa
Allaoleviin viestiketjuihin ei ole tullut uutta sisältöä viime käyntisi jälkeen / sen jälkeen kun olet merkinnyt foorumit luetuiksi.
Vasta klo 18.40 jälkeen tulleet viestit on kyseisen "välimerkin" yläpuolella...

Nyt vasta huomasin tämän ja tekee saman UUSIMMAT että VIIME AIKOINA napista...

Tuon kuvakansan kommenttiosio olis kiva olla kunnossa, että näkis kommentit ja mihin kuvaan liittyy, siis suoraan.....

Vieläkun joku jaksais säätää tuon kuvapuolen softan kuntoon..... Metsaman kommentoinut esim mun jotain kuvaa, mutta ei suoraan pääse lukemaan kommenttia, vaan pitäis sen kuvanumeron perusteella etsiä tuo kuva esiin itse.... ( WP_6923 ) Aika selaaminen, missä albumissa, mikä kuva, jne..... :paaseina:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin