Ongelmia tai parannettavaa

En ole havainnut, alku-iltapäivällä enkä täs myöhemmin illalla ysin jälkeen, muulloin en tänään ole ollut palstalla.....

Ongelmia kuvien järjestelyssä latauksen jälkeen ainakin mulla ollut. Kuvat kyl latautuu suht hyvin, mutta ripottelee niitä mihin sattuu sekaisin. Korjannut niitä poistamalla ja lataamalla uudestaan niin välillä taas menee oikeessa järjestyksessä.

^ tuo voi olla ihan käytöstä kiinni, en ainakaan ole itte huomannu mitään ropleemaa, paitsi sen yhden, kuvamäärän kerralla :mad:

Niin, ennen sai useamman kerrallaan, mutta hiljan tapahtuneen päivityksen/ muutoksen takia nyt ei saakkaan kuin yhen, foorumipuolelle. Kuvapuolella ominaisuudet ennallaan....
Ja sinne lähinnä nykyään enemmän osan niistä sitten laitellutkin.....

Nyt on alkanut saakelin mainokset pomppimaan mainospalkista peittämään koko näytön!

Eihä oo konneessa itessään haittaohjelmia?!?

Mulla teki aikanaan kanssa, että rupes heittelee mainoksia sinne ja tänne ja valitti että tietukonneen suorituskyky heikko ikkunoita.

Tähän auttoi kun latasin malware bytesin netistä ja ajoin läpite ja ei löytyny ku puolen sattoo haittaohjelmata! :D

Juuri katselin Jurpolukin pätkäkalikka-topiccia, niin mainos peitti puolet Youtube- akkunasta..

Edittiä:
Ylläolevan kaltainen ongelma näytti olevan kertaluonteista laatua tällä koneella..

Juuri katselin Jurpolukin pätkäkalikka-topiccia, niin mainos peitti puolet Youtube- akkunasta..

Edittiä:
Ylläolevan kaltainen ongelma näytti olevan kertaluonteista laatua tällä koneella..
Juu en minä, mutta kuka lienee..mainoksia en ole pistänyt mukaan vain sen oman erinomaisuuden olen yrittänyt tuoda esille. Ilmaisohjelmia ku lataan niin tuppaa tulemaan vain uus isäntä koneeseen. Tässä yritin asentaa kokeilumielessä tuntematonta puhdistus ohjelmaa vaan koneen oma poliisi tuli vastaan.. tyyliin stop tykkänään. Puhdistusohjelmana on EasyCleaner 2.0 byToniArts.. harmi ku tuli tällä kertaa englannin kielinen..virustorjuntana ilmainen Avast.

Kuten monet ovat huomanneetkin, tänään palstalla on ollut kosolti parannettavaa, kun sivustolle ei ole ollenkaan päässyt.

Nyt toimii taas, offtimen syy ei toistaiseksi ole tiedossa. Huomasin itse puolen päivän maissa, ilmoitin Anssille, joka oli reissussa. Palveluntarjoaja on saanut palvelimen taas käyntiin, kun sai tiedon tilanteesta.

Mistäpä tietää vaikka tässä vanhassa läppärinrouskussa olisi viiruksiakin, mutta ihan Anttilan mainos pomppasi tuosta mainospalkista 10cm*10cm -kokoon. Jotakin kodin tarviketta siinä oli, ruksasin pois.

Onko muilla sivujen avautumisessa onkelmaa?
Avaa pääsivun mutta ei saa avattua mittaa juttua.
Uudelleen sivuille tulo ja taas toimii.
Muut, masi-, nuhvi-, ym toimii.
Lienee vikavika tääläpääs.:pckele:
Vikatilas ei tuu "hanskaa" näkyviin.

No problemos, päivän aikana käynyt palstalla kolmella eri koneella, Crome, Firefox ja Aurora selaimilla...

Hyvin tämä on toiminut, mutta Tapatalk-käytössä on omituisuus: käykö muille niin, että Tapatalk ei huomioi tietokoneen selaimella luettuja viestejä vaan näyttää jostain ketjun random-kohdasta lukemattomina?
Muilla käyttämilläni foorumeilla luetut on luettuja riippumatta lukutavasta.
Onhan se toki tuttua amerikkalaisista sarjoista, mainoskatkon jälkeen kerrataan...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Samaa vaivaa olen huomannut. Tapatalk ei ihan kaikissa viestiketjuissa hoksaa mennä viimeiseen viestiin, vaan yleensä sitä edeltävälle sivulle. Voi kyllä olla vaikeaa löytää tuohon korjausta, ellei sellaista patchia ole nimenomaan jo tehty jossakin.

Eihä oo konneessa itessään haittaohjelmia?!?

Tähän auttoi kun latasin malware bytesin netistä ja ajoin läpite ja ei löytyny ku puolen sattoo haittaohjelmata! :D

Rullasin tuolla kans läpi, kun välillä tehnyt omiaan värkki, esim muutamana viimepäivänä sammuillut sinäaikana kun pajalla ollut, esim vaikka tunnin - kahden aikana, tai jokin vaan koneessa "rullaa" kun "pyörii" koko ajan ja näyttö ei herää vaikka kuinka hiirtä heiluttelee....

Vaikka tuo norttis 360v6 onkin, niin 7 epäilyttävää löytyi.....

Jostain syystä en saa ladattua kuvaa koneelta tänne, siis arvailua-viestiketjuun.. Valitse tiedostoja-nappi ei toimi, peruslataus-toimii mutta tulee ilmoitus: Sivu osoitteessa www.konekansa.net ilmoittaa: Tiedoston tuominen epäonnistui.

Kuvakoonkin pienensin megatavuista 337kt:uun... :vipottaa:
Vai oonko mie vaan tyhymä :confused:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin