Ongelmia tai parannettavaa

Jeps, jotain tälläista varmaankin. Perjantaina tuota tais jo ilmetä, ja koko viikonlopun, mut nyt normaalia toimintaa.....

Ei havaintoja minkäänlaisesta foorumin tökkimisestä...... Ei eilen illalla tai yöllä, tänään päivällä tai nyt illalla...... Normisti pelittänyt....

En tiedä, että häiritseekö muita, mutta minua vähän kyrsii, kun vien osoittimen viestiketjun otsikon läheisyyteen (itse asiassa siihen sarakkeeseen), niin siitä pomppaa auki laatikko, jossa on siis pätkä ensimmäistä viestiä. Yleensä tuo laatikko on sitten just niiden sivunumeroiden kohdalla, joten ei voi sitä osoitinta siihen suoraan siirtää.

Saattaa olla, että olen vain omaksunut tavan, jossa siirrän kohdistinta luettavan otsikon maastoon. Olen huomannut myös, että siirtelen muutenkin sitä kohdistinta luettavien rivien mukaan. Jotenkin se helpottaa rivillä pysymistä, kun tulee joskus pompittua sinne aiempaan tekstiin ymmärtääkseen, että mistä onkaan kysymys... :mitenlie:

Ominaisuus lienee.
Kun nuolen siirtää kejun sivuvalikon alkupäähän ko. ketjussa, ruutu tulee sihen oikeelle, ja peittää jatkoruutuja.
Mut kun siirtää suoraan viimeiseen ketjun viestivalikkoruudun kohdalle, se tekstirutu tulee sivuun ketjun sivuvalikosta ??

Tuota ominaisuutta on arvatenkin hyvin vaikeaa säätää toisenlaiseksi. En ole kuitenkaan koskaan itse huomannut pomppaavan kuplan olevan häiriöksi, joten lienee oleellista, miten hiireilee. Jostakin toisesta suunnasta lähestyen ongelmaa ei esiintyne.

Pystyiskö tuonne viestiketjun alalaidassa olevan"palaa sivun alkuun" painikkeen viereen lisään "viime aikoina"painikkeen.
Eli kun on lukenut ketjun loppuun olisi helppo siirtyä suoraan aloitus sivulle, eli viime aikoina sivulle.

Tuo "siirry viimeiseen viestiin"-nuolitäplä häipyy ikävästi näkyvistä jos kirjoittaja on UW tai joku yhtä pitkän nimimerkin omaava elikkäs silloin pitää näpätä viestiketjun viimeinen sivu ja rullata siittä sitte.
Haittaks se on hiinäjahiinä.:parku:

Tuo "siirry viimeiseen viestiin"-nuolitäplä häipyy ikävästi näkyvistä jos kirjoittaja on UW tai joku yhtä pitkän nimimerkin omaava elikkäs silloin pitää näpätä viestiketjun viimeinen sivu ja rullata siittä sitte.
Haittaks se on hiinäjahiinä.:parku:

Puhelimella kun selaa niin aina on tuo nappi piilossa jos on nimimerkissä enempi kuin viisi merkkiä.
Puhelimena Nokia E7

Miksi kuvakansan varsinaiset kuvasivut avautuu leveämmälle kun 1280x1040 resoluutiolle...vai onko tämä taas joku linukka käyttäjän ominaisuus ?

Toinen onkelma on, ku haluu palata valikkoon, ni ei pääsekkään ja joutuu poistumaan KoneKansan sivuilta ja tulla takas lukemaan(ei ole vastaavaa ongelmaa muilla foorumeilla, ei edes masinistien sivuil).

Miksi kuvakansan varsinaiset kuvasivut avautuu leveämmälle kun 1280x1040 resoluutiolle...vai onko tämä taas joku linukka käyttäjän ominaisuus ?

Koska käytettävissä on myös pienempi kuva, on suurempi kuvakoko tarkoituksella tehty suureksi. Joskus voi olla käyttöä suurelle kuvalle, josta näkee yksityiskohdat tarkkaan. Pienemmän kuvakoon pitäisi kyllä taipua useimmille näytöille.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin