Musiikkia jätteen kyllästämille korville

Jos täällä kerta pilkkuja aletaan nussimaan, täytyy kai sitten lopetaa tänne kirjoittelukin?
Miksei asioista voi yksinkertaisesti vaan kirjoittaa kieliopillisesti, sanojen oikeilla suomenkielisillä muodoilla, yhtyeiden ja artiestien nimillä, yms vaan oikein, kuten ne yleisestikkin kirjoitetaan ?
Jos kielioppi ja oikeat sanamuodot, artistien ja yhtyeiden nimet on tiedossa ?

Joskus kyllä vaikuttaa murrealueetkin kielioppivirheisiin, jos täälläkin kirjoitettaisiin niinkuin osin vielä puhutaan niin "Lähletääs Lahlest ostaan kenkät että kehtaa mennä Jenkalle kuuntelee leepyleepressiä..."

Enmahdapuuttuatoistenkirjoitusvirheisiinjostekstiymmärrettäväälukeanumerovirheetsittenerikseen....

Miksei asioista voi yksinkertaisesti vaan kirjoittaa kieliopillisesti, sanojen oikeilla suomenkielisillä muodoilla, yhtyeiden ja artiestien nimillä, yms vaan oikein, kuten ne yleisestikkin kirjoitetaan ?
On niitä sullakin kirjoitus virheitä, ettei yhtään tarvi nokkailla.
Hermostutkin jos joku oikaisee.
@Josva on mielestäni monesti maininnut omasta viastaan.

Ompa tarkalla... Jussin pitää tehdä videotkin kirjakielellä... ja ja lopettaa se toisteisuus, jotakin pikkuasiaa kerrataan kolmeen - neljään kertaan, ei niitä viitsi kattoa.

Onko se nyt artiestien vai artistien?

Annan nyt ohjeeksi, että jos joku laittaa nenääsi herneen, niin ota se pois ja jatka sitä, mitä olitkaan tekemässä.

Annan nyt ohjeeksi, että jos joku laittaa nenääsi herneen, niin ota se pois ja jatka sitä, mitä olitkaan tekemässä.
Vedin herneen nenään ja äsähdin, koska kukaan ei koskaan kysy minulta miten sinä voit ja onko kaikki hyvin? Täytyy vain huolehtia muista, joten itse täytyy pitää huolta omasta hyvin voinnista. Kun ja jos ruvetaan Perjantai ehtoolla lähetettyä kirjoitus virhettä ruotimaan että keskellä viikkoa viinipäisään se höpäjää ja ei ollut ensimmäinen piikitys, niin en anna jonkun lumettomassa etelässä oleilevan suutintenrasaajan hyppiä silmille. Jos jatkuvaan vituilun ei puutu niin se vaan lisääntyy ja lisääntyy, työ elämässänikin joudu näiin asioihin puutumaan niin miksen omalta kohdaltankin voi puutua?

Tulin just ulkoa ruan laitoon, laitoi traktoriin ketjut maa säilytyksestä ja lumilingonkin asesin. Hän mm,vittuili kuka hullu säilytää ketjuja maassa ja tähän aikaan vuodesta laitaisi päälle, no kun ei ole niitä perikunnan halleja ja täällä satoi jo Tiistaina lunta. Pitäis vähän katsoa siellä etelässäkin peiliin ennen kuin alkaa vittuilemaan ja kun se vittuilu ei tunnu loppuvan niin en jää kyllä sanattomaksi kärsjäksi.

Nyt on sanottu melipide suoraan, jos on jotai minua vvastaan voi kyseinen iminen ottaa yhteyttä yksityisviiestillä. Ja minulla on lukihäiriö enkä näpyttele tietokoneella vaan tabletilla jonka setuksista on poistettu korjaustoiminto koska se ei ymmärrä savo muan muretta, se näköjään kuitenkin lisää kirjaimia ja vetää sanoja yhteen kirjoitukseksi. Minä näpyttelen yleensä ajatusten virtaa reaali ajassa hetkessä niin kuin puhuisin, sanottu mikä sanottu ja sanojeni taana seison. Jos tyylini ei kelpaa enemmistölle älyän kyllä ottaa hatkat, mielestäni kylläkin enemmitö ei ole pahemmin valittant?

Otin 10v sitten hatkat masnisti palstalta enkä sen jälkeen ole siellä käynnyt, siellä ylenetiin moderaatoreiksi kansaknnan kruunuja joista joku ei tykännyt tyylistäni. Systemaatista viestieni postoa akoi tapahtua jotenka herne meni sieraameeni, saokaa nyt suoraan päin naamaa onko aikani häipyä. Makkara keitto alkaakin olla jo valmista joten ei kun syömään, nälkä kiukkuakohan tässä puhisen?

Vedin herneen nenään ja äsähdin, koska kukaan ei koskaan kysy minulta miten sinä voit ja onko kaikki hyvin? Täytyy vain huolehtia muista, joten itse täytyy pitää huolta omasta hyvin voinnista. Kun ja jos ruvetaan Perjantai ehtoolla lähetettyä kirjoitus virhettä ruotimaan että keskellä viikkoa viinipäisään se höpäjää ja ei ollut ensimmäinen piikitys, niin en anna jonkun lumettomassa etelässä oleilevan suutintenrasaajan hyppiä silmille. Jos jatkuvaan vituilun ei puutu niin se vaan lisääntyy ja lisääntyy, työ elämässänikin joudu näiin asioihin puutumaan niin miksen omalta kohdaltankin voi puutua?

Tulin just ulkoa ruan laitoon, laitoi traktoriin ketjut maa säilytyksestä ja lumilingonkin asesin. Hän mm,vittuili kuka hullu säilytää ketjuja maassa ja tähän aikaan vuodesta laitaisi päälle, no kun ei ole niitä perikunnan halleja ja täällä satoi jo Tiistaina lunta. Pitäis vähän katsoa siellä etelässäkin peiliin ennen kuin alkaa vittuilemaan ja kun se vittuilu ei tunnu loppuvan niin en jää kyllä sanattomaksi kärsjäksi.

Nyt on sanottu melipide suoraan, jos on jotai minua vvastaan voi kyseinen iminen ottaa yhteyttä yksityisviiestillä. Ja minulla on lukihäiriö enkä näpyttele tietokoneella vaan tabletilla jonka setuksista on poistettu korjaustoiminto koska se ei ymmärrä savo muan muretta, se näköjään kuitenkin lisää kirjaimia ja vetää sanoja yhteen kirjoitukseksi. Minä näpyttelen yleensä ajatusten virtaa reaali ajassa hetkessä niin kuin puhuisin, sanottu mikä sanottu ja sanojeni taana seison. Jos tyylini ei kelpaa enemmistölle älyän kyllä ottaa hatkat, mielestäni kylläkin enemmitö ei ole pahemmin valittant?

Otin 10v sitten hatkat masnisti palstalta enkä sen jälkeen ole siellä käynnyt, siellä ylenetiin moderaatoreiksi kansaknnan kruunuja joista joku ei tykännyt tyylistäni. Systemaatista viestieni postoa akoi tapahtua jotenka herne meni sieraameeni, saokaa nyt suoraan päin naamaa onko aikani häipyä. Makkara keitto alkaakin olla jo valmista joten ei kun syömään, nälkä kiukkuakohan tässä puhisen?
Ihan asiaa kirjoitat. Virheet ei kirjoituksissa haittaa, asiasta kun saa selvän.

Murreaiheinen kysymys, em wittuile vaikka olis ollu kirotusvirhe.
Onko taana sama ku takana?

Taano täälläpäin taannoin, äskettäin.

Kaikki ollaan erillaisia ja jokaisella on parempia ja huonompia hetkiä .
Ja yksin meistä ei kukaan ole mitään , aina tarvitaan kaveri .
Kieliä en niin tarkkaan ymmärrä mutta menisikö lähes sinnepäin ..

Ähä hä hää, mä oon erittäin hyvä sekä täydellinn :yesey: :heko: :äh:.Vittu kunan sauna on lämmin, menen kyllä Lauantai saunaan. Jääköönsä tämä pään aukominen nyt tähän, hyvää viikonloppua ihan kaikille konekansalaisille.

Tuolta tipuselta käytiin joskus ostamassa lila satakaksseiska....ei tullu itelle vaan kaverille....auto oli melkein täydellinen :rolleyes:

En piittaa baletista, mutta minulle kelpaa tämä versio kyllä...

Esihistoriallisina aikoina, Jahnukaisen levyraadissa taidettiin soittaa myös rautalanka versio joutsenlammesta, jokaisella raadin jäsenellä oli heti hernepelto klyyvarissa ja se levy ja vasara tuotiin Jahnukaiselle, joka sen session ainoan siettävän levyn suurieleisisti rikkoi.

Niin. Miksi ei voi?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin