Musiikkia jätteen kyllästämille korville

Pitää taas laittaa Viikatetta. Tälläkertaa cover kappaleella. (Kosmikud- Kuidas tuli pimedus mu tuppa)

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuubassa ei tuotakaan ole, eikä paljon muutakaan. Mulla luurissa semmonen *kröh kröh* versio tuosta jotta kömöösölit jääpi kokonaan pois välistä niin hyvä se on käytössä jos pelkkää musiikkia tykkää ajaissa tai pajalla kuunnella eikä radiojuontajien paskapuheita ja mainoksia

J a sitä ennen timanttinen dokkari Richie Blackmoresta. Suuret taiteilijat ovat aina suuria persoonia ja ei ole varmaan ollut helpoimmasta päästä bändikaverina tuo herra Blackmore :) Silti yksi kaikkien aikojen tiluttelijoista. Dokkari nähtävissä Areenasta http://areena.yle.fi/1-3455101

Muakin harmittaa, että en ehtinyt TV:n ääreen Blackmoren aikaan. No, katsellaan lähipäivinä Areenasta.

Nyt joku aika sitten tuli vahingossa törmättyä tähän ruottalaiseen metalli rokettirolli bändiin. Sieltä muutamat kappaleet kolahti mukavasti. Itse asiassa kappaleitahan on kuunnellut rariosta, mutta esittäjiä en ole sen kummemin tiennyt, kunne päivänä eräänä oli nettiradio auki ja siellä sitten oli esittäjän nimi kappaleen kera.
Muuten en ota kantaa bändin sanoitukseen ja kappaleissa esiintyvään sanomaan ??? mutta hyvältä kuulostaa nämä pari kappaletta minun korvaan.

Emäntä on jossakin kavereittensa tykönä, nyt on hyvä huudattaa bluesmusiikkia täysillä pirtissä. On tämä Tedechi-trucks-band ehkä kaikkeuden kovin blues/rok/proke -bändi! Ei yhtään ainoata täytebiisiä, tai keskinkertaista muusikkoa..tämmöistä bandeistä saa oikean kuvan vain livenä tai livetallenteina. Studio kahlitsee heidät, eivät he tarvitse mitään tuunausta toitotukselleen.

Piti Paulia mennä kuunteleen Kukkuukoskelle, mutta tarkemmin aateltuna sen rohinaa kuuloo kyllä kun vaan menöö kalahan tuohon järvelle..

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin