Motovideoketju

Minusta on kanssa ääliömäistä tiellä tehä tuommosia hurjuuksia... Ihan sama jos ittesä tappaa, mutta siellä on muitakin liikenteessä joillekka aiheuttaa vaaraa!!!
Radat ja suljetut alueet on leikkimistä ja hurjastelua varten! :)

Voisi kuvitella, että tuollainen kaveri pärjäisi ihan kisoissakin, ajaa ainakin osaa... :Häh:

Jos pää ei kestä kilpailu tilannetta? Ei olis ensimmäinen katukaahaaja joka on kilpailu tilanteessa heti turvallaan tai muuten vaan ulkona. :yesey:

Aika pitkiltä näyttää piikit. Pysyyköhän pystyssä? Ite olisin varmaan laittanu sisäpuolelle vielä korilaatan. :confused:

Tuossa kun laittaa vaan kovan paineen paksuun sisäkumiin niin kestää. Itse tein aikoinaan alamäkipyörään tuollaisen, ohuemmilla peltiruuveilla vielä, sitten reoudariteippiä sisäpintaan ja kova paine, vieläkin on kuulemma ajossa, eli noin 10 vuotias rengas

Viime vuosisadan alun tyyliin sekalaisista osista kasattu päkätin.

Streached English bicycle frame, Motor made from VW top end, Honda 125 crank, Briggs cam. Automatic inlet valve dampened from bouncing on its seat with a rubber star on top. About 2 HP, 2500 RPM max.

Mielenkiintoisena yksityiskohtana siis löysäjousinen paine-erosta aukeava imuventtiili, jonka värähtelytaipumus on tapettu kumista leikatulla tähdenmuotoisella räpättimellä. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
niisku_by_neenya-d30hbtd.webp

Ku toi edellinen näytti pyöräsysteemien osalta et ne onpi vaan käännettuy komponentit vastakkain, olis ny tehny siihen ohjaustangonkin molempiin päihin..:heko:

Asbestiset alushousut pitää varmaan olla tämän kuskilla.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Broidilla oli Busa. 192hv dynolappu takapyörästä... Ajelin itsekin sillä jonkin verran, kun rahanahneudessa tuli myytyä Kawa pois. Tästä tulikin mieleen, että pitää laittaa ajovarusteet myyntiin, kun minä en niitä kuulemma enää tarvitse.. :D

Tästä tulikin mieleen, että pitää laittaa ajovarusteet myyntiin, kun minä en niitä kuulemma enää tarvitse.. :D

Vai näin on ilmoitettu. :D Mä saan ostaa mopon, kun emännän nuorempi tulee täysikäiseksi tai sillon emäntä tulee kyytiin. Eli sitten saan....:peuk:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin