Motovideoketju

borg

administi
Ylläpitäjä
Kaikki katsomisen arvoiset kaksipyöräisten videot tähän ketjuun! Oli pakko aloittaa aihe, kun osui silmiin veli venäläisen ladabike:

Viimeksi muokannut moderaattori:
Voi JESSUS.. KELE... Kaikkee se veli venäläinen tekeekin.... :eyepop: :eyepop: :eyepop:

Musiikki ainakin ihan OK, Darude, Sandstorm.....

No miten toi eroo jenkkien V8-V12 harrikoista......ku sitä jessustelette.
Jos rakentaja olis ollu jenkki ja kone samasta maasta, sitä olisi ihailtu kieli pitkällä, mut ku rakentaja ja raaka-aineet on itäräjan takaa niin ihmetellään silmät solkerillaan....

Niin voi olla. HossBoss pyöräkin (vetten LT-1, 350cid, n.350hv) on kans sellanen jo, ettei varttimailia voi kiihdyttää täysillä, loppuu rata kesken....
Kampee väkisin niinpaljon sivuun....

Michiganin mies pääsee suoraa rengas liikkeen kanta asiakkaaksi kerta heitolla :heko:

Tarinan mukaanhan Potter osti kisaviikonlopuiksi sarjan Xmerkkisiä renkaita joilla oli takuu etteivät tietyn ajan sisällä kulu..no tämähän suti viikonlopun kisoissa kummit ruvelle ja maanantaina kummiliikkeeseen vaatimaan takuina uusia, tämä kuulemma toistui aikansa kunnes kyseinen rengasmerkki vähin äänin poisti kulumattomuustakuunsa :D

..olisvat laittaneet siihen takuuseen lisälausekkeen....ei kisakäyttöön....niinhän se on joissain työkaluissakin..ei ammattikäyttöön..

Mikä ihmeen laitos tuo borgin linkin vehjes oikein on.....:confused:
Aaretin linkki pitää kattoo huomen pöytäkoneella, siinä mobiiliesto keles, ei tabil näy.....

Vs: Motovideoketju

Kiitos linkistä, on kyllä näkemisen arvoinen kulkine! Ilmeisen kulkutautinenkin vielä.

Via Tapatalk

Minä kun kuvittelin, että Rocet lll:n olis äijäpeli, mutta taitaisin tyytyä Rocet ll:eenkin...:cool:

Itse oon seurannu tätä menoa, on kyllä taitavaa :peuk:

Viimeksi muokannut moderaattori:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin