Motovideoketju

Jonne on japaniassa näköjään Jonne isonakin.
Täällä tuota harrastetaan rikkinäisillä mopoilla liikenneveloissa, oma arvaus että ei käy tyhjäkäyntiä kun kokoajan pitää kaasulla runkuttaa.

Onkos Bud Spencerin ajokki tehdastekoinen vai jokin kyhäelmä? Kun ei tuo oo honda fat cat eikä yamaha bw ja siihen oma tietämykseni loppuukin noista läskipyöristä. Moottori vaikuttaa ainakin puhallinjäähdytteiseltä, siis joku rotax, sachs tms mitä vanhoista kelkoista tapaa.

Tässä tapahtuma, joka on tunnelmaltaan jotain sellaista jota ei koe missään muualla, rento kiireetön fiilis ilman styrkkareista tunkevaa jumputusta, alueella pystyy keskustelemaankin ilman huutamista. Homma on toki paisunut alkuajoista mutta sama hyvä henki on tapahtumassa yhä.

Onkos Bud Spencerin ajokki tehdastekoinen vai jokin kyhäelmä? Kun ei tuo oo honda fat cat eikä yamaha bw ja siihen oma tietämykseni loppuukin noista läskipyöristä. Moottori vaikuttaa ainakin puhallinjäähdytteiseltä, siis joku rotax, sachs tms mitä vanhoista kelkoista tapaa.

Itse itselleni vastaten: Motozodiaco Tuareg

Olen yllättänyt itseni katselemasta näitä Kawa LTD 454/EN 500 bobberipätkiä, ihan näppärän näköisiä, mutta kun iso äijä istuu päälle illuusio katoaa tyystin, ovat niin pieniä että kuskin kanssa näyttävät mopoilta.

Olen yllättänyt itseni katselemasta näitä Kawa LTD 454/EN 500 bobberipätkiä, ihan näppärän näköisiä, mutta kun iso äijä istuu päälle illuusio katoaa tyystin, ovat niin pieniä että kuskin kanssa näyttävät mopoilta.

Eli ovat sopivaisia lähinnä pienehköille naisoletetuille liivihenkilöille?:vislari:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin