vähän meinaa ottaa tajuntaan.......
Meinasin linkittää, mutta olikin jo. Hiukan alkaa rossipyärää himoitsemaan. Tuohon kun pistäis piikkirenkaat ja pääsis jäälle

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
vähän meinaa ottaa tajuntaan.......

Äläpä muuta sano.....ei kyllä pitäis tuommosta hommataMeinasin linkittää, mutta olikin jo. Hiukan alkaa rossipyärää himoitsemaan. Tuohon kun pistäis piikkirenkaat ja pääsis jäälle![]()

Hieman fiilistelin, eikä kuumetta ainakaan helpottanut. Pikkasen tais lumia resonoida, kun on niin psykedeelisen oloista kuvaaÄläpä muuta sano.....ei kyllä pitäis tuommosta hommata![]()
![]()
Juu, ei oo moineskaan mistään. Toisin kuin vanhempien koira, joka aloittaa armottoman räksytyksen mistä vain koneesta.Koiruus tottunut pärinään, kun omat touhut keskeytyi vasta kun läheltä ajettiin.
Todellakin. Tahallaan tekevät ja en edes ymmärrä miksi.Eihän nuo edes yrittäny pysyä tasapainossa tuolla. Hartiavoimin kampesivat väärään suuntaan. Vai?
Näytä liitetiedosto 90240
Turhaa negatiivisuutta. Hyvää insinööritapaa on nopeasti vaan tehdä jotain ja katsoa mikä meni pieleen. Sitten vaan korjaa virheet ja tuote on valmis. Paljon tehokkaampaa kuin joutava iterointi.Tuo on kyllä turha kanava. Hirmuinen on yritys, mutta mikään ei onnistu. Muutaman videon oon kattonu, mitä tänne on linkitetty. Yhtään ei ajatella laitteen toimivuutta etukäteen.
Ennakkoluulotonta tekemistä.Tuo on kyllä turha kanava. Hirmuinen on yritys, mutta mikään ei onnistu. Muutaman videon oon kattonu, mitä tänne on linkitetty. Yhtään ei ajatella laitteen toimivuutta etukäteen.
Erittäin hyödyllimen tieto. Voinkin aloittaa konttirahtiliikennöinnin Ladalla.Onhan noilla monet vimpaimet ja kokeet toimineetkin, esim. Ladan katto kesti lastata merikontin päälle luhistumatta jopa ovet auki. Ei varmaan monella täyspäisellä olis tullut mieleen kokeilla tai että se voisi kestää sen
Tässä on rekassa (eikös se ollut oikea termi...) äänimaailma kohdallaan.

Tässä on rekassa (eikös se ollut oikea termi...) äänimaailma kohdallaan.
On se 12R. H2R olisi mukava mylly tuollaiseen kiikkuun.12R Kawan koneita änkäävät mitä hassuimpiin vekottimiin. Tuosta en ole varma, väri näyttäs kyllä täsmäävän.
Kuinka itse olet hyödyntänyt tätä tietoa?Onhan noilla monet vimpaimet ja kokeet toimineetkin, esim. Ladan katto kesti lastata merikontin päälle luhistumatta jopa ovet auki. Ei varmaan monella täyspäisellä olis tullut mieleen kokeilla tai että se voisi kestää sen
Garage 54 on lähinnä viihdeohjelma. Mieluummin itse katson noita kuin vaikkapa urheilua eläkeläistöllöttimestäKuinka itse olet hyödyntänyt tätä tietoa?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.