Motovideoketju

Koiruus tottunut pärinään, kun omat touhut keskeytyi vasta kun läheltä ajettiin.
Juu, ei oo moineskaan mistään. Toisin kuin vanhempien koira, joka aloittaa armottoman räksytyksen mistä vain koneesta.
Likankin lastenvaunujen ympäri ajoin xr:llä, jotta tottuu nukkumaan, vaikka ääntä oliskin :D

Eihän nuo edes yrittäny pysyä tasapainossa tuolla. Hartiavoimin kampesivat väärään suuntaan. Vai?
1E1FD33F-C508-4F49-B50A-AF695159FE4E.webp

Tuo on kyllä turha kanava. Hirmuinen on yritys, mutta mikään ei onnistu. Muutaman videon oon kattonu, mitä tänne on linkitetty. Yhtään ei ajatella laitteen toimivuutta etukäteen.

Tuo on kyllä turha kanava. Hirmuinen on yritys, mutta mikään ei onnistu. Muutaman videon oon kattonu, mitä tänne on linkitetty. Yhtään ei ajatella laitteen toimivuutta etukäteen.
Turhaa negatiivisuutta. Hyvää insinööritapaa on nopeasti vaan tehdä jotain ja katsoa mikä meni pieleen. Sitten vaan korjaa virheet ja tuote on valmis. Paljon tehokkaampaa kuin joutava iterointi. :)

Viimeksi muokattu:
Onhan noilla monet vimpaimet ja kokeet toimineetkin, esim. Ladan katto kesti lastata merikontin päälle luhistumatta jopa ovet auki. Ei varmaan monella täyspäisellä olis tullut mieleen kokeilla tai että se voisi kestää sen

Onhan noilla monet vimpaimet ja kokeet toimineetkin, esim. Ladan katto kesti lastata merikontin päälle luhistumatta jopa ovet auki. Ei varmaan monella täyspäisellä olis tullut mieleen kokeilla tai että se voisi kestää sen
Erittäin hyödyllimen tieto. Voinkin aloittaa konttirahtiliikennöinnin Ladalla.

Kuinka itse olet hyödyntänyt tätä tietoa?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin