Motovideoketju

Tuo on kyllä hieno. Tuollaisen vois kyllä itsekin huolia, tarpeeks hippikopteri. Jarruton keula on kyllä aina tyylikäs, vielä kun keula olis jouseton... Ja jalkakytkimen kyllä pitää olla rotanloukku. Miten itsarilla oikein edes ajetaan? Pitääks siinä hakee aina vapaa, jos tarviis jalkaa maahan laittaa?

Tuo on kyllä hieno. Tuollaisen vois kyllä itsekin huolia, tarpeeks hippikopteri. Jarruton keula on kyllä aina tyylikäs, vielä kun keula olis jouseton... Ja jalkakytkimen kyllä pitää olla rotanloukku. Miten itsarilla oikein edes ajetaan? Pitääks siinä hakee aina vapaa, jos tarviis jalkaa maahan laittaa?
Itsari lukittuu päälle, kantapäällä luistatetaan kytkintä, näkyy alussa kun käsin räplää kytkinpoljinta.

Eiks rotanloukku nimenomaan lukkiudu ja itsari ei lukkiudu. Näin minä ainakin olen ymmärtänyt.
Yleensä näin.
Rezin systeemissähän menee kytkimelle tanko, eikä rotanloukkua etukehtoputkissa ole, joskus selitti systeemin, mutta enhän minä enää muista....

Viimeksi muokattu:
Tuli Mieleen teekkareiden napakelkkamopo.

CD43B8AB-B732-406F-89DE-2BAF192DEA92.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin