Mitsubishi Pajero gen1 -88

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sopiiko se venttiili oikeassa asennossa olevien putkien väliin ylösalaisin ja/tai väärälle puolelle kiinnitysrautaa peilikuvana?

VITTU. Olisin keles tilannut toisenkin saatanan säätö venttiilin ku epäilyttää että toi minkä hommasin on hajallaan eipä ollu enää Nimarkilla saatavilla. Muitakin verkkokauppoja kattelin niin toimitus ajat helevetin pitkiä🤬. Eikait se muuten muttaku se katsastus menee loppukuun puolella vanhaksi🤬. Tässä yrittänyt katella ympärille että mistä sais saatana toimivan venttiilin lainaan että vois kokeilla vielä ei ole tullu semmosta paikkaa vastaan

Tekee nipasta ja putkesta sokeita tulppia tai ehtii jostain hydraulialan liikkeestä nipat ja tulpat.

Mä olen tehnyt 2 tulppaa hitsaamalla "tulpan" vanhan rautaputken päähän. Olen kahdesti ajanut sillä tavalla kolmella pyörällä jarrutellen puoli vuotta.

3-3.5mm laakerikuula juntturin / putken päähän liitoksen väliin, se on toimivaksi todettu jo -90 luvulla....

🤔 uus näkökulma. Velipoika maastureita harrastavilta työkavereilta kysellyt ajatuksia. Yx oli tiennyt että jumitteleva Pajeron etu satula voi aiheuttaa kaikenlaisia jänskiä juttuja🤔. No minähän oon satulat kunnostanut ja laittanut uudet palat HELEVETIN KULUNEILLE LEVYILLE 🤔.

Suunta on oikea. Etu jarruletkuihin ku pyörittää puristimet tiukalle niin ei turahda aivan sama mitä tekee. Juuri syy ei vielä selvinnyt vaikka mulla oli aavistuksena se epämääräisesti kulunut jarrulevy että pala sitä vasten joustaa niin paljon että tulee "ilmaa järjestelmässä" efekti. No nyt siellä on paremmat levyt ja vahingossa vielä 20mm isommat🤦. Ilmaa minä en saatana saa tulemaan enää mistään mutta toisenkaan letkun ku puristaa luttuun niin saa runnoa moottori käynnissä pettaalia lattiaan

Tässähän taisi olla rumpujarrut takana? Onko jarrukenkien kitkapinnat oikean mittaiset? Nehän itsetehostaa jompaan kumpaan suuntaa riippuen kitkapintojen pituuserosta.

Tässähän taisi olla rumpujarrut takana? Onko jarrukenkien kitkapinnat oikean mittaiset? Nehän itsetehostaa jompaan kumpaan suuntaa riippuen kitkapintojen pituuserosta.

Rummut ja uudet kengät täsmälleen samanlaiset ku vanhatkin ja samalla mallilla paikallaan

Etujarrut pehmeät niiku olis ilmaa vaikka kuinka paljon ja ei perkele minä en näköjään saa semmosta taikaa tehtyä että kovenis. Voi saatana että tässä tuntee ittensä heti kerralla paaaaaljon tyhmemmäksi ku mitä toivottavasti onkaan🤬. Tilasin saatana kokonaan uudet romut keulaan niin saa taas sitten pettyä🤷. Satulathan minä oon muka kunnostanut vanhat levyt uudet palat. Kaveri ku polkee jarrua niin satulatkin näyttää että ne vaan venyy ja paukkuu joka suuntaan. Minä kohta voin jo luvata jonkin verran pätäkkää sille joka kertoo että mikä satana nyt mättää. Jos en olis perse aukinen niin olisin jo aikoja sitten haalannu jonku ittiäni viisaamman näkyville ton romun

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin