Siitähän ajjaa jo sivusladdissa sisään sekä ulosLevennettiin appiukon kanssa pajan päätyyn liukuoven aukkoa noin 45cm , nyt on 3.2 metriä leveä joka riittää ihan hyvin.
Muuten lähinnä autoillu koti - Joensuu välillä muutamaan kertaan.

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Siitähän ajjaa jo sivusladdissa sisään sekä ulosLevennettiin appiukon kanssa pajan päätyyn liukuoven aukkoa noin 45cm , nyt on 3.2 metriä leveä joka riittää ihan hyvin.
Muuten lähinnä autoillu koti - Joensuu välillä muutamaan kertaan.

Täytyy tilata lisää en ymmärrä miten nää voi hävitä näin äkkiäKlappilandian kivapanosammunnat.
pyrokratia.fi
Huutaa samin sahaa ihan kypällä.Puut talon nurkalta on nyt nurin. Virallinen vakuutuksella varustettu puu-ukko olisi ottanut 800 euroa puiden kaadosta. Ostin vakuutukseksi veivarin ketjutaljan. Varsinainen lompakkomallinen kaatotalja minulla on entuudestaan ollutkin. Tuli 90% halvemmaksi ja ketjutaljakin jäi vielä itselle.
Näytä liitetiedosto 142630
Ihmeen helposti halkeaa kiiloilla tuollainen puolimetrinen kuusi metrin pätkinä. Luulin, että olisi hankalampaakin, mutta käy aika nopsasti.
Näytä liitetiedosto 142631
Vähän höttöjä on nuo kuuset. Suurin vuosikasvu melkein 10 milliä ja ikää vain 35 vuotta tuolla isoimmalla.Huutaa samin sahaa ihan kypällä.
No sitten kiukaan pesäänVähän höttöjä on nuo kuuset. Suurin vuosikasvu melkein 10 milliä ja ikää vain 35 vuotta tuolla isoimmalla.
Jep. On kohta polttopuita vuosikausiksi.No sitten kiukaan pesään![]()
Tee kivisauna niin rupiaa puu maistumaan.Jep. On kohta polttopuita vuosikausiksi.
800e kahden puun kaatamisesta? Jo on tuntihinnat kohdillaan!!Puut talon nurkalta on nyt nurin. Virallinen vakuutuksella varustettu puu-ukko olisi ottanut 800 euroa puiden kaadosta. Ostin vakuutukseksi veivarin ketjutaljan. Varsinainen lompakkomallinen kaatotalja minulla on entuudestaan ollutkin. Tuli 90% halvemmaksi ja ketjutaljakin jäi vielä itselle.
Oli niitä neljä. Mutta silti.800e kahden puun kaatamisesta? Jo on tuntihinnat kohdillaan!!
Kyllä pitäis 10 markkaa tunti olla ok....toki minä en velota mutta saattaa kaatua mihin sattuu ja sepäs jos joku on jännää800e kahden puun kaatamisesta? Jo on tuntihinnat kohdillaan!!

On, vaan onhan noita kuusia nurin 4 .Vaan hurja hinta silti. Minä kaatelin takavuosina tässä kylällä pihapuita talojen vierestä ja rivitalojen välistä paljonkin, terve, päivää, palkalla. No joskus kymppi tai kaksi jos puut oli tehtävä, joko tukiksi tai pilkepituuksiin. Kylän hautausmaalla savotoin kolme kertaa, ikivanhoja puita, siitä hommasta seurakunta kyllä maksoi aina palkan. Se olikin taiteilua siellä hautakivien seassa.800e kahden puun kaatamisesta? Jo on tuntihinnat kohdillaan!!
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.