Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Viestiketju:
Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Korkean paikan leirillä, palautumis juomaa kovan päivän jälkeen.

20240419_171343.jpg
 
Katon tämän kunhan oon kotona, on tuo dementia niin ei ulkomuistista tule mieleen. Ja oon koittanut unohtaa tuollaiset.

kiitos, oon kattellu kiinankauppojen tarjontaa, itselle löytyy varret joissa TCMT palat ja sisävarsissa CNMG jos nytr hieroglyyffit oikein muistan
 
24h ja 970km moottoritiehuristelua myöhemmin, maitokaupasta tarjous-palautusjuomaa.

Aurinko paistaa, syysrapsi on nupulla polvenkorkista ja narsissitkin kukkii pihateiden varsilla.

IMG_1638.jpeg
 
Tänään istuttu luvan kanssa Volvon apukuskin paikalla. Tänään tuli Traficomilta kirje jossa oli opetuslupa mulle ja emännälle opettaa nuorimmaista eli Hannaa autoilun saloihin. Onhan likka jo pian viikon kysellyt joka päivä yläasteelta koulusta tullessa että joko posti toi luvan. Siis viime tiistaina tuli 16v täyteen ja lupa istua auton ratin taakse. Eipä tuo isommin enää jännitä kun molemmat pojat on samalla tavalla opetettu ajamaan. Neljäs kerta kun ajo-opettajan homma on edessä. Nuorimman veljen jo -80 luvulla opetin ja nyt 3 omaa muksua.

Ei vain mun kouluaikana ollut mahdollista että ysiluokkalainnen olisi autolla itse ajaen tullut kouluun.
 
Mökittäydytty ja kiusattu naapureita 45min. Puhkuin pihat ja tien lehtipuhaltimella.

Edit. Viety kaks mopoo uudelle omistajalle. Hoppa teki työnsä ja alles guut.

20240419_174344.jpg
 
Eipäs tullu avescolta ilmoitusta että osat tullu. Ihan hyvä kun tuli soitto että nyt tarvitaan levällään oleva kone äkkiä työmaalle, tosta oli pellit purettuna venttiililohkon ympäriltä vielä kun se piti pestä mutta pesut sai jäädä ton yllärin takia. No ei siinä äkkiä kasaan kone. Ostos-tv tä lainatakseni ei siinä vielä kaikki. Autokuski oli aamusta alkanu lavettikärryyn vaihtaan lankkuja kunnes iski ajonakki joten vanhat lankut maassa eikä yhtäkään uutta paikalla saatikka oikeassa mitassa. Siinä iskikin seuraava homma. Oli sentään moottorisaha tylsähköllä ketjulla työmaalla. Just kun sain puut paikalle niin soi puhelin että kiire ohitte, vesilaitos menee omalla kalustolla kun vuoto ei ole työmaan alueella.
20240419_132638.jpg
 
Ilmaaja vai mikä sekoittaja onkaan saunan hanaan. Sitäki 15 vuotta harkinnut. Kun ennen präski sinne tänne, kun suora reikä oli vaan.
Ei se ny nätti oo, mut pelaa.
IMG_20240420_121622474.jpg
IMG_20240420_121714200.jpg
 
Oli kantava hankikanto, levitin kalkkia - kevät lannoitetta puuutarhan kasveille. Tosi ankara oli talvi ja Kevät on myöhässä siitä syystä tein starttipilotti lannoituksen.
 
Etsin poralla seinästä sähköjohtoja mutten löytänyt. 20mm sähköputkea pätkä seinän läpi ja eetterikaapeli perässä.
 
Takaisin
Ylös