Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Korjasin sokotasta jarrupalojen kulumisilmaisimen pistokkeen, uuden sai ihan motonetistä.
Kävin kattomassa kaverin Bandiittia.
nyt kytätään formuloita ja Japanian huutokauppaa.
Hirrestä riippuen tuhannesta tuhanteen neljäänsataan reikään päivässä.
Vähän eri tahti tollasella isommalla terällä, katuharjan 10 millin reikiä, reiän pituus 20 milliä, takoi kone 52 kpl minuutissa ja toisen harjamallin 6 millin reikiä 122 kpl minuutti 20 sekuntia, reiän pituus 12 milliä..
Olin ennen rekkakorttia joskus hirsihallissa hommissa lähinnä apurina.Useimmiten jyrsimelle kantamassa tai niputtamassa.Porarinakin välillä,poran piti olla vahvimpia mitä kaupasta sai ja elektronikkaa ei ollenkaan,ei kauaa mennyt kun käryt tuli.Paras oli Blackdecker 1-nop rataskone,ei pyörinyt liian lujaa mutta väänsi riittävästi.Mainostettiin norsupyssynä.Reikien määristä ei tietoa,niitä tehtii hirsiin 120-150cm välein.Päivän kun poraili niin tiesi tehneensä.
Hirrestä riippuen tuhannesta tuhanteen neljäänsataan reikään päivässä.
Vähän eri tahti tollasella isommalla terällä, katuharjan 10 millin reikiä, reiän pituus 20 milliä, takoi kone 52 kpl minuutissa ja toisen harjamallin 6 millin reikiä 122 kpl minuutti 20 sekuntia, reiän pituus 12 milliä..
Määkin olin tohon aikaan jo Liedosta takas tullut.
Tosin harava ei silloin heilunut, kun näky olevan se tien toispuolen naapuri heinätöitä häiriköimässä.
En, mutta tosiasiassa järkevä homma tosiaan olisi kylvää joutonurkat kunnolliselle timoteille ja laittaa seipäälle. Samalla vaivalla tulisi heiniä kuin niittojätettäkin.
Määkin olin tohon aikaan jo Liedosta takas tullut.
Tosin harava ei silloin heilunut, kun näky olevan se tien toispuolen naapuri heinätöitä häiriköimässä.
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.