Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pari kertaa alko isommassa vauhdissa vähän pätkiä,
mopo vai kuski...Joka toinen perjantai?Odottanut huomista tilipäivää.
Mopo.. Siellä on tosin ”vanhaa” bensaa tankissa, uutta kaadoin kanisterista vaan päälle.mopo vai kuski...
Keväällä heiluttelin ne läpi ja ei ollut isoja välyksiä. Pitää tihentää tarkasteluväliä. Nytkin parissa lautasessa on sellanen välys että heiluisko n. Millin ~30cm kokoisen lautasen reunasta heiluttaen. Täysin terveissä heiluttamalla ei tunne eikä silmällä näe liikettäEikait ne niin huomaamattoman joutuin hajoa?
Joo, joka toinen perjantai kun ennen oli jokatoinen torstai.Joka toinen perjantai?
Eilen oli, tili tuli ja melkein meni.
Eläkeläisen "tilipäivä" on kuun ensimmäinen paitsi jos satuu viikonlopulle niin seuraavana arkipäivänä. Tämän kuun eläke tulee ensikuun kolmantena. Heinäkuulle kun vielä osuu 5 viikonloppua ennen "tiliä" niin tuntuu pitkältä. Toisaalta eipä tule rahaa käytettyä kun sitä ei ole.Joka toinen perjantai?
Eilen oli, tili tuli ja melkein meni.
Purjeen korjausteippi on uskomattoman vahvaa ja tarttuu kankaaseen. On teipattu sillä mitä ihmeellisimpiä asioita.Polkutinpöksyt ehjäsin kun repes tänään reissussa, toki jos hiostaa liikaa niin helppo saada tuuletusta lisää kun poistaa teipit
Näytä liitetiedosto 170443
Mulla on kuun 3 päivä tai sitä edeltävä arkipäiväEläkeläisen "tilipäivä" on kuun ensimmäinen paitsi jos satuu viikonlopulle niin seuraavana arkipäivänä. Tämän kuun eläke tulee ensikuun kolmantena. Heinäkuulle kun vielä osuu 5 viikonloppua ennen "tiliä" niin tuntuu pitkältä. Toisaalta eipä tule rahaa käytettyä kun sitä ei ole.
Purjeen korjausteippi on uskomattoman vahvaa ja tarttuu kankaaseen. On teipattu sillä mitä ihmeellisimpiä asioita.
Sitkoo, sillä pysyy kolmevuotias lapsikin paikallaan.Minä laitan nykyään vihreää teippiä kaikkialle minkä pitää oikeasti pysyä kiinni. Vihreä teippi= kosteus sulkuteippi
Erinomaista tavaraa.Minä laitan nykyään vihreää teippiä kaikkialle minkä pitää oikeasti pysyä kiinni. Vihreä teippi= kosteus sulkuteippi
Oot vielä kasarilla ja ilmastointiteippi parasta mitä tiedät.Ja mulla ei oo yhtään......vielä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.