Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Myytkö mulle pikkupussin jyviä tosta lajikkeesta, jos niitä jää? Voisin taas huvikseni kokeilla, eihän mulla ole isolle määrälle paikkaakaan...5-6 vuotta tuota ollut ja jokavuosi on valmistunut. Lajike Sun Spring FI.
Viime suvena meni valmistuminen aika myöhäseen, mutta ehtivät kuitennii.
Kylvö toukokuun alussa ja istutus toukokuun lopulla.

Tuli kylvettyä kaikki.Myytkö mulle pikkupussin jyviä tosta lajikkeesta, jos niitä jää? Voisin taas huvikseni kokeilla, eihän mulla ole isolle määrälle paikkaakaan...
Oispa vannesahaoispa kunnon puutavara kuormain.
Miksei molemmatkin.Oispa vannesaha![]()
Oon melko varma ettei tuo MCPA toimi sammaleelle ainakaan roundup ei toiminut. Tehokkaimmaksi todennut todella raa-an liuotinpesuaineen 11.5ph lentokoneelle, teurastamolle tai biocomp esim tokmannilta tai sitten puhallussoodaa levitys jauheena katolle ehkä hieman vettä päälle jos tulee. Jotain emästä niin sammal kuolee.Täytyy lähteä kastelemaan tiilikatolla olevia sammaleita kun raukat kärsivät kuivuudesta. 1,2 dl MCPA vitamiinia joukossa per 10 litraa vettä. Yritin teräsharjalka varren päässä rapsia suurempi pois. V... ttu mikä homma
. Onneksi vaan katon toisella lappeella kasvaa. No ainakin 100m2 tiiliä sielläkin
Näytä liitetiedosto 168454
Onko Timcossa letku runko?helekatti minkälaista pystypainia/ nujuamista on näiden tukkien kanssa että saa sahan pääle. oispa kunnon puutavara kuormain.Näytä liitetiedosto 168510
timcosta en tiijä mittään mutta aika keponen on tämänkin pöydän runko. 60x90x6mm särmäämällä tehystä on huo pitkittäis kulmat/kiskot. sahan painosta ei vaikuta notkuvan. mut kunnon tiivistetty sorapetihän tälle sais olla tai betonilaatta, tai jos laittas hirsien päälle koko hökötyksen.Onko Timcossa letku runko?
Katsotaan nyt miten käyOon melko varma ettei tuo MCPA toimi sammaleelle ainakaan roundup ei toiminut. Tehokkaimmaksi todennut todella raa-an liuotinpesuaineen 11.5ph lentokoneelle, teurastamolle tai biocomp esim tokmannilta tai sitten puhallussoodaa levitys jauheena katolle ehkä hieman vettä päälle jos tulee. Jotain emästä niin sammal kuolee.
Varmaan haen vielä säkillisen kaksi puhallussoodaa ja viskelen katon harjalta lappeen valkoiseksi ennen sateita, niin sitten pitäisi viimeistään jotain tapahtuaKatsotaan nyt miten käy. Faija väitti että toimii. Laitoin varmuuden vuoksi vähän tujumman seoksen toiseen ruiskutukseen.
Minäki melkein mutta ei saanu kelpotaksia niin tulematta jäi.Ihvo pääsi iskemään. Tulipahan nähtyä yks bändi lisää livenä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.