Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Tällasesta hienoudesta siis kyse (vähän epätoivoinen valaistusyritys):
upload_2019-1-5_18-20-16.webp

Mulla on käyttövesiputkiremontti vielä vähän vaiheessa. Sivu tai pari aikaisemmin threadissa hyvät perusteet...

Vietetty urheilullista lauantai-iltaa. Iltapäivällä istahdin vanhimman klopin Hannun viereen opetusVolvoon ja ajeltiin Vaasaan jossa hänellä oli säbäturnaus. Onnekisi vain kaksi ottelua jotka oli klo 17 ja klo 19. Toka otteluhan oli illan viimeinen joten olivat jonnin verran aikataulussa jäljestä. Heti klo 21 oltiin kotona ja sitten saunaan. Pelithän meni hyvin kun ekasta voitto 10-4 ja toisesta 7-5. Kuitenkin hänellä oli keikkahomma eli siis maalivahtina Kossun Superpesisjoukkuella jotka talvikaudella salibandya harrastaa.

Kuormaimen puomistaa leikkailin muutamat paikkaukset irti, ollut melko pikainen korjaus kun joskun on puomi nyrjähtänyt. Sen tään on suoristettu mutta korjaus on tehty hitsaamalla pari vahvaa raudan palaa suoraan ratkeeman päälle.
Sitten perinteistä lämmitystä ja puiden kantoa.

Tänään on tullut ostettua vuosi lisää Pluspäkkii konekansan foorumille.

PS. ostakaa tekin!

https://holvi.com/shop/lamron/

PSSS.! ei oo rahankerjäys, rahallehan saa vastinetta! meillon tässä yksi parhaiten ylläpidetyistä harrastefoorumeista.

(borg varmaan kohta poistaa tän viestin, saattaa pahoittaa mielensä kun muistuttelen teitä! Helmikuussa monen paketti kuitenni happanee, joten ny on ihan hyvä hetki ostaa lisää.)

Sallii, markkinapalstalla.

Minä olen täällä ainoa, jolla on überführernatsidonaldoikeudet, joilla voi tehdä mitä vaan missä vaan. Ja olin täällä ensin.

You MUST obey!

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin