Mulle saa tulla koittaa. Pitäis vaihtaa viemäriputket taloon. Maanvarainen perustus...Mietin, että mitähän helkkaria ne sahaa tuolla ABC:llä. Todennäköisin selitys on varmaan viemärin teko.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mulle saa tulla koittaa. Pitäis vaihtaa viemäriputket taloon. Maanvarainen perustus...Mietin, että mitähän helkkaria ne sahaa tuolla ABC:llä. Todennäköisin selitys on varmaan viemärin teko.
Hyvin on ristikolla, kierrätätkö laatat pihalaatoiksi tms.Sahattu sahattu sahattu....satakakskeetmetrii yhteensä ny saa riittää.... koneen pesu ja kärryyn.
Terän halk. Pieneni vaan millin....ja mää ku mietin riittääkö yks terä
Näytä liitetiedosto 38117
No hitsi, tuon kun olis tiennytOlisit tullu käymään, viis kilsaa ois ollu matkaa tuohon mun remonttityömaalle.
Wanha waja/huussi purkautuu ja täyttömaata metri lisää ja osa noista laatoista osa uuden vajan lattiaksiHyvin on ristikolla, kierrätätkö laatat pihalaatoiksi tms.

Juu kyllä mulla sähkönen on, ei siinä mitään. Vaan ompa ikäänkuin kuntoiluun perustuva mulla tuo moottorittomuus ja polttomoottorittomuus muutenkin on keskinäisiin sopimuksiin perustuva, ei 100 hehtaarin järvellä mitään isoja moottoreita tarvita, vaikka niitä siellä aika-ajoin onkin.....puolustusvoimat ku käy antamassa uintiopetusta vaunuille....Sähkömoottoria kehiin. Mitään perustetta ei ole kieltää sähköllä ajelua. Äänetön ja vauhdit pysyy kurissa. Ainut peruste voisi olla kateus, mutta ei reilun satasen koneesta voi olla oikein kateellinenkaan.
Onko tuo moottorin käyttökielto lainvoimainen? Vesiliikenteen rajoitukset vaatii aina elykeskuksen päätöksen, oisko ennen ollut vesipiirin hommia. Mitkään osakaskuntien kiellot tai ranta-asukkaiden sopimat kiellot on vaan keskinäisiä sopimuksia ja niillä ei ole lainvoimaa. Toki naapurisopu on monesti pientä sakkoa merkittävämpi tekijä.
....varokaa sitte puheitanne ku mamma kuulee taas...Herätty ja kunhan vanhin veli tuo äiten tähän, niin lähen hänen kaa tampesteriin hakeen hälle korvia.
Sahattu sahattu sahattu....satakakskeetmetrii yhteensä ny saa riittää.... koneen pesu ja kärryyn.
Terän halk. Pieneni vaan millin....ja mää ku mietin riittääkö yks terä
Näytä liitetiedosto 38117
Tuliko kaupat...Omenaporan koeajelua. (VT600)
..?Tuliko kaupat.....?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.