Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Juuh ..... Cassukin tarttis riimut takasiin vissiin, et jarruilla sais vähän ohjailtua etukauhalla lumeksia lykkiessä ..... Etusiin ei oo naruja, mut pitää kyttäillä ......

Mulla ollut vuosia kettingit vain edessä. On aurahommissa paljon parempi kuin pelkästään takana olis.
Liikenneketjuja 13,6x24 etusiin oon ettiny käytettyjä, mut ei hirveesti tunnu olevan markkinoilla. Ois vähän kevyemmät käsitellä, eikä ois niin jupelot ajaa. Nyt oon liukastellu ilman rautoja.

Liikenneketjuja 13,6x24 etusiin oon ettiny käytettyjä, mut ei hirveesti tunnu olevan markkinoilla. Ois vähän kevyemmät käsitellä, eikä ois niin jupelot ajaa. Nyt oon liukastellu ilman rautoja.
Eipä ne normaalitkaan ketjut paljoa edessä tunnu, jos ei max. nopeuksilla ajeta. Mulla on jotkut tellefstadit 9mm, uudet täysillä piikeillä. Sain 150€:lla :D Kevyesti nostaa mies renkaalle ja vetää pitkin pihoja perässään.

Täst kettinkijutusta taas tulipa muisteloihin tapaus nyt keskiviikolta ......
Olin Kassulla menos lumenlapiointihommiin n.13km päähän......
Takaa alko ajovalot näkymään, sit selkeni et rakvaattori sieltä tulee, hetken päästä tuo sitten alko ohittaan...

Joku hopeenharmaan/musta Valtra se oli, perässään 2-akselinen konelavetti, jossa oli Ponssen moto kyydissä.... Casehan kun ei kulje ku alta 30kmh ni äkkiäkös sitä 50+kmh kulkevalla koneella ohi pyyhkäisee, ylämäessäkin .......

Tuulen kaato puuta vinssattu metsästä tienreunoille tässä vko.n aikana ja kohta lähtee taas jatkamaan. Juontokouralla siirtoa käsittely alueelle.

Pari tankillista kerkesi valoisan aikaan käydä mettässä tuhoamassa ja yhden kuorman puita lanssille saattaa.

Raskasta hommaa kun lunta on yli 50cm. Onneksi on kauko-ohjattava vinssi kaverina. Pitäisi vain olla jokin ratkaisu ettei tarvis tarpoa aina hakemaan vaijeria puomilta kun pitäähän se vaijeri irroittaa puista.

Pari tankillista kerkesi valoisan aikaan käydä mettässä tuhoamassa ja yhden kuorman puita lanssille saattaa.

Raskasta hommaa kun lunta on yli 50cm. Onneksi on kauko-ohjattava vinssi kaverina. Pitäisi vain olla jokin ratkaisu ettei tarvis tarpoa aina hakemaan vaijeria puomilta kun pitäähän se vaijeri irroittaa puista.
Narulla laukaistava saksi tai sakkeli....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin