Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kyse oli rattoreista....jaa nii mut sehä oli woorttti...Jaa piikkipyöriä ...... Mä laittelin jo maanantai-ehtooste tulevia kelejä ennakoiden.....
Liikenneketjuja 13,6x24 etusiin oon ettiny käytettyjä, mut ei hirveesti tunnu olevan markkinoilla. Ois vähän kevyemmät käsitellä, eikä ois niin jupelot ajaa. Nyt oon liukastellu ilman rautoja.Mulla ollut vuosia kettingit vain edessä. On aurahommissa paljon parempi kuin pelkästään takana olis.
Eipä ne normaalitkaan ketjut paljoa edessä tunnu, jos ei max. nopeuksilla ajeta. Mulla on jotkut tellefstadit 9mm, uudet täysillä piikeillä. Sain 150€:llaLiikenneketjuja 13,6x24 etusiin oon ettiny käytettyjä, mut ei hirveesti tunnu olevan markkinoilla. Ois vähän kevyemmät käsitellä, eikä ois niin jupelot ajaa. Nyt oon liukastellu ilman rautoja.
Ensikerralla sitten nuffilla lumihommiin, jos haastaja sattuisi tulemaan peileihin.
Narulla laukaistava saksi tai sakkeli....Pari tankillista kerkesi valoisan aikaan käydä mettässä tuhoamassa ja yhden kuorman puita lanssille saattaa.
Raskasta hommaa kun lunta on yli 50cm. Onneksi on kauko-ohjattava vinssi kaverina. Pitäisi vain olla jokin ratkaisu ettei tarvis tarpoa aina hakemaan vaijeria puomilta kun pitäähän se vaijeri irroittaa puista.
Vaimo.Pitäisi vain olla jokin ratkaisu ettei tarvis tarpoa
Vaimo.![]()
Se ei vain tahdo kulkea risujen seassa. Meinaan sakset. Mutta tuo sakkeli, ensaa mieleen millainen olisi?Narulla laukaistava saksi tai sakkeli....
https://www.carlstahl.fi/5190-laukaisukoukku.htmlSe ei vain tahdo kulkea risujen seassa. Meinaan sakset. Mutta tuo sakkeli, ensaa mieleen millainen olisi?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.