Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

Voit tästä minun allekirjoituksesta päätellä että tauti on päällä...
Ja se voi myös tarttua...
Itselle tuo tauti tuli syntymävikana, ensinmäiset traktori kokemukset mitä minulla on niin tuli nuffieldissa, minun ukkini osti sen uutena -56. Siihen aikaan ilmeisesti oli tuontilupien kanssa jotakin ongelmia ja maatalousminesteriö oli sitä mieltä ettei Suomessa tulla ikinä tarvitsemaan niin isoja traktoreita.

Tänään kun lasi pysy märkänä sateesta, niin kuuntelin niitä Bellyn pyyhkijöitä. Taitaakin olla enää aika hölpäks menny rosterinen sulan runko kuskin puolella mikä enää lonksaa, vivusto on hiljaa...

Sille Bonnevillen mittaristosta sahatulle pätkälle oli aika hyvä kolo rattiputken alla, joten siihen sitä sovittelin. Nyt kun sain ekan proton valmiiksi, niin kokeilin värjätä sen suunnilleen kojelaudan sävyyn.
Tossa nyt kiinni, eli piilossa:
WhatsApp Image 2026-07-03.webp

Ja sit avattuna tollai. Näkyy hyvin mittarit ottaen huomioon paikan.
WhatsApp Image 2026-07-03 at 23.46.16.webp

Tarttis enää asentaa anturit ja tehä piuhat...
Tuo kun peittää pääsyn neutral suojakytkimelle ja pakkivalon kytkimelle, niin piti vivusto ja kytkimen kohtakin hieroo ensin kohdalleen. Yllättävän ärsyttävä puuha.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin