Mitäs sitä onkaan tullu tänään tehtyä

kiihtyvyyttä se on negatiivinen kiihtyvyyskin
Juu se on Klappin kotimäki paha paikka kun siinä on ulkokurvi maan pyörimissuuntaan nähden vastainen. Tuli persmäet jopa Pösöllä ensiyrittämällä ;)
Muok. Vai kummimpäin se nyt pyörii, että antaa keskipakosvoimalle käskyjä?

Käväsen joku kerta kesäkelissä ja kuopasen sen mäen tasaseks.
Kakkonen mäen alla sisään ja kytkinpommi nin on hirmullekkin ajamaton paikka sillä kohtaa.

Expertti Pösö ei hdi koneella etes huomaa mokomaa tonnin taakkaa.
Tuntuu että meno sen kun yltyy vaan.
Oon aatellu että jos oikein kovaluminen talvi tulee niin alan lumilinkoa vetämään sillä.
Vetelen niin että Destian ukot ovat kortistossa.
(Muokattu äkkiseltään hoksattu hyötynäkymän mahdollisuus.)
Joo, kulkeehan se, on joskus itelläkin ollut ylikuorman puolelle menevä lava kyydissä. Mutta se pysähtyminen siinä minua enemmän huoletti...

Laitettiin pojan kanssa aurinkoilmalämmitin pihasaunan ikkunan tilalle talviasennukseksi.

IMG_9827.webp

IMG_9826.webp

Laitettiin pojan kanssa aurinkoilmalämmitin pihasaunan ikkunan tilalle talviasennukseksi.

Näytä liitetiedosto 157382

Oon suunnitellut ja kuvitellut tuollaisen rakentamista itse kun semoinen talopaneeli ei maksa palio mittään ja yks 375W on joutenkin.

Idea ollut autotallin oveen niin että kun on etelään päin niin kun tallissa viileää, lämpiää ilma paneelin takana ja puhkuli puhkuu lämpimän ilman sisään ja jos kesäkuumalla tallissa on kuumempi mitä korvausilma takapuolella niin puhkuu semn ilman tallista ulos ja kylmempää takaa sisään. Vaatii hieman termostaattia

...joo tänäänkinn mennyt liki tietsikalla istuen kun mahasta vääntää enempi vähempi.

volvon takakummiin toki laitoin okoa kun tuli paketti eilen ja ajoin sevverta että kävin kattoos kaverin pihasaunalla millase liiketunnistimet siellä on kun pitäis prakailevina vaihtaa.

kovin pitkiä retkiä vessanpytyn ulottuvilta ei voi tehdä

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin