Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Vaimo oli kuullut, että toin 8 säkkiä. Sanoi ”hyvä”, mutta oli kuulemma tuumannut, että pari kertaa enemmän olisi ollut tarve.80 säkkiä, koska se on yksi lava
Tuo kuulostaa hieman samalta ku mitä mä tein anopille aikoinaan.Vaimo oli kuullut, että toin 8 säkkiä. Sanoi ”hyvä”, mutta oli kuulemma tuumannut, että pari kertaa enemmän olisi ollut tarve.
Kuulostaa juuri 1/5 teletappikuormalta.
Laulaja vain sattuu olemaan sitä ikäluokkaa, kun kansanlaulut olivat nuoria.kun kappaleessa lauletaan - "Neito nuori niin kuin kansanlaulu..." - että onko se välttämättä positiivinen asia.
Kyllä toi takavanne melko annellista on kun toisella puolella on ratas ja toisella jarrulevy.Pinnavanne on kyllä melko annelista pitää puhtaana. Tuollainen kromattu mopon vanne ei ole paha, kun on pinnoja harvassa ja pääsee molemmin puolin käsiksi, maalatut auton pinnavanteet on paljon työläämmät. Ja vahaaminen on vihonviimeistä hommaa. Pinnoja kiristäessäkin on oltava pirun varovainen, ettei maali lohkea nippeleistä.
Onpahan tuota tullut monesti töissä mainittua, että pitäiskö tämä viedä johonkin ammattitaitoiseen korjaamoon, kun ei itse jotain ...kaa ole saanut toimimaan tai siihen on vatuloitu liikaa aikaa.Tulisivat huoltomiehet ja korjaisivat koko pask... , ainii juu no sillähä se on kai raahattu etustamani yrityksen taijjetakomolle![]()
![]()
Jep , tästäki soitin jo suoraan Dinolle tekniseen tukeen , nostimen sarjanumeron sanottua kuulu puhelimessa että voi ei , tää on jo tosi vanha kone että ei meilläkään enää oo kaikkea tietoa tallessa yli 30 vuotta vanhoista malleista.tullut monesti töissä mainittua, että pitäiskö tämä viedä johonkin ammattitaitoiseen korjaamoon
Uhkasin talon pajalla kerran että vien perävaunun Kaupelle jos ette nyt saa sitä kuntoon.Onpahan tuota tullut monesti töissä mainittua, että pitäiskö tämä viedä johonkin ammattitaitoiseen korjaamoon, kun ei itse jotain ...kaa ole saanut toimimaan tai siihen on vatuloitu liikaa aikaa.
Aikanaan olin korjaamolla, mikä oli erään paikallisen merkittävän autotarvikeliikkeen omistuksessa. Tai siis autotarvikeliike oli laajentanut myös korjaamotoimintaan. Varaosatiskillä notkuin ja jotain osia ei taaskaan ollut asiakkaan autoon, niin mainitsin, että pitää sitten kysellä jostain hyvin varustetusta autotarvikeliikkeestä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.