Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on niin pienet ajatukset ettei niitä oo ikinä voinu häiritä radiolla.Sitte kun menee hermot tuohon radio(ehkä soitan todennäkösesti en)playerin bugitukseen, niin openradio auttaa hermopinteeseen, tuo playeri toimii selaimessa ok, mutta sovelluksena ei. Etenkin jos nettiyhteys ei ole sen 105% kokoajan, en kerro mistä tiiän
![]()
Open Radio - Online FM Radio - Apps on Google Play
Open Radio provides live feed of the world's Radio Stations.play.google.com
No nyt on sen verran kannakkeita @aaretti lle, ettei aaretti ihan heti putoa.

Ties monetta päivää lentsussa. Koitin tehdä töitä, ei jaksa.
Metsäläisen paras paikka on metsässä.Kävelin metsässä. En metsästänyt, en siis ole metsästäjä, en tehnyt metsätöitä, en siis ole metsuri. No, kaiketi olen sitten vaan metsäläinen...
jonkin verran painaa tuokin. Etuakseli auton perässäOlishan kärryyn vielä sopii vaikka ja mitä.
Lapinmies sanoisi turhankävelijäksi (vaeltaja)Kävelin metsässä. En metsästänyt, en siis ole metsästäjä, en tehnyt metsätöitä, en siis ole metsuri. No, kaiketi olen sitten vaan metsäläinen...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.