Mikä auto Avensisksen tilalle?

KAteltava Hiace niinku naapuri poika, ehdottelin et sit ku saat kortin keväällä nii parisangyn patja ja löpölämmitin konttiin niin on kaheksantoista veelle kunnon kutupaikka. Isänsä komppas, lupas sen patja jos poika ostaa ite sen lämppärin. Tosin kyl todettiin et hyvä kahden hengen makuupussi ajaa huonon lämppärin ohi....

@Valmet poika , ku euroopan nopeimmasta traktorista tuli tollanen vääntö nii sun pitää ostaa TOJOTA...
No periaatteessa kyllä mutta käytännössä ei Camry olisi ainoa minkä hyväksyn. Tämä kaikki juontaa siitä kun olisin halunnut S80 ekaksi autoksi mutta kun ukko sanoi että Toyota Avensis tai maksat itse niin nyt haluan sen Volvon joten Volvo tulee jos ei muuten niin viimeistään FH tulee pihaan.

No ajattele että sinä oot sentään saanu avensiksen. Mun koulukaverit toinen sai nappi silmä latuskan ja toinen 100A Datsunin. Mulla oli rattivaihe Hiace ja sitäkään en olis ostanut jos ei ukko olis sitä ajanut pihaan ja sanonu että siinä olis maksa pois🤷🙄

No ajattele että sinä oot sentään saanu avensiksen. Mun koulukaverit toinen sai nappi silmä latuskan ja toinen 100A Datsunin. Mulla oli rattivaihe Hiace ja sitäkään en olis ostanut jos ei ukko olis sitä ajanut pihaan ja sanonu että siinä olis maksa pois🤷🙄
Minun piti ostaa ja ihan omilla rahoilla eka auto. Datsun Sunny, B310 korimalli.

Juu tiedän että pitää olla kiitollinen että sai auton ja nimeen omaan auton ei mitää baijeri mutteri wiritystä tai johtotähteä. Mutta mun mielestä se ei tarkoita sitä että siihen täytyytyä ja kyllä mää olen siihen yhden 100k ajannut. Senkin ymmärrän että Avenis on "hieno auto" verrattuna Opel kadettiin, ladaan tai sata ampeeriin mutta on jäänyt kaivamaan se että se oli ukolle niin vaikeaa ens halusi että jaetaan hänen auto no se ei luonnannut edes opetus hommissa niin sitten tuumasi että joo hommataan toinen auto että etsi itse auto antoi budjetin olisko ollut 5 vai 7 tonnia no hain ja näytin olisko ollut just joku S80 vaaleella nahkasisustalla myyjään en muista näki sen sanoi käskin etsiä auton en traktoria että sulla on sellainen jo niin ja vain rinta joupilta ei miltään jobbarilta.

Omalla rahalla ja rahat työtä tekemällä hankin auton ja kortin. Toinen mummo antoi 500mk ja toinen vittuili. Toisille velipojille vanhemmat kustansi kortit ja bensarahat. Eriarvoisuus lapsien kesken on muuten semmoinen asia, että kenellä lapsia on, välttäkää sitä että joku on lellikki.

Kaveria hieman kyrsi. Armeijan jälkeen tartti kulkupelin että töissäkäynti olisi onnistunut jatkossakin. Ajeli tohon asti äitensä autolla (samara). Oli jonkinverran saanu säästettyä ja Oli kysyny isältään että lainaako että maksaa joka kuukausi tänverran takaisin. Mikäs siinä ehtona että uusi auto ja isukki marssi kauppaan ja tuli sieltä uudella lada samaralla. Hieman kaveria kyrsi. Tää ukko kyllä osteli itselleen uutta maasturia ja pikappia.
Kaveri kyllä makso ton reilussa vuodessa pois. Jokisen vuoden tolla ajeli mutta sitten kypsy ja hävitti. Tää tapahtu ysärin loppupuolella.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin