Ei tietoa, ei kokemuksia.Niin no joo, eihän ne kaikki nelikoita olekaan. Noista vanhemmista niitä akseleita meni ja sitten nekin oli etuvetoisia. Eikös vielä 2-kopassakin ollut tuota vaivaa?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei tietoa, ei kokemuksia.Niin no joo, eihän ne kaikki nelikoita olekaan. Noista vanhemmista niitä akseleita meni ja sitten nekin oli etuvetoisia. Eikös vielä 2-kopassakin ollut tuota vaivaa?
Camryä ei valitettavasti ole löpökäyttöisenä. Siitä pienemmät taasen on riisikuppeja, eli murokulhoja.@Valmet poika , ku euroopan nopeimmasta traktorista tuli tollanen vääntö nii sun pitää ostaa TOJOTA...
Nokileka Crowni...Camryä ei valitettavasti ole löpökäyttöisenä. Siitä pienemmät taasen on riisikuppeja, eli murokulhoja.
No periaatteessa kyllä mutta käytännössä ei Camry olisi ainoa minkä hyväksyn. Tämä kaikki juontaa siitä kun olisin halunnut S80 ekaksi autoksi mutta kun ukko sanoi että Toyota Avensis tai maksat itse niin nyt haluan sen Volvon joten Volvo tulee jos ei muuten niin viimeistään FH tulee pihaan.@Valmet poika , ku euroopan nopeimmasta traktorista tuli tollanen vääntö nii sun pitää ostaa TOJOTA...
Joo, pitää olla Lörpettötterö ohjaamolla, ei tommosta tasakattoo.https://m.nettikone.com/volvo/fh12/2636864
Tälläinen taitaa olla vaan epäkäytännöllinen ja kallis työmatka auto.
Helvetti sää sen sanoit 8 sivua ja vastaus oli otsikossa.osta avensis
Helvetti sää sen sanoit 8 sivua ja vastaus oli otsikossa.

Tarvii olla tietoa minkäänlaista rupee etsii kun haperon on kunnossa niin saa heittää ton Avensiseksen helvettiin kun se häviää tänä vuonna vaikka tarttis itse viedä Afrikaan.Kato lomsaa,mieti sen pajeron korjauksen hintaa??? sitten vasta auton vaihtoa
Minun piti ostaa ja ihan omilla rahoilla eka auto. Datsun Sunny, B310 korimalli.No ajattele että sinä oot sentään saanu avensiksen. Mun koulukaverit toinen sai nappi silmä latuskan ja toinen 100A Datsunin. Mulla oli rattivaihe Hiace ja sitäkään en olis ostanut jos ei ukko olis sitä ajanut pihaan ja sanonu että siinä olis maksa pois![]()
Kaveria hieman kyrsi. Armeijan jälkeen tartti kulkupelin että töissäkäynti olisi onnistunut jatkossakin. Ajeli tohon asti äitensä autolla (samara). Oli jonkinverran saanu säästettyä ja Oli kysyny isältään että lainaako että maksaa joka kuukausi tänverran takaisin. Mikäs siinä ehtona että uusi auto ja isukki marssi kauppaan ja tuli sieltä uudella lada samaralla. Hieman kaveria kyrsi. Tää ukko kyllä osteli itselleen uutta maasturia ja pikappia.No ajattele että sinä oot sentään saanu avensiksen. Mun koulukaverit toinen sai nappi silmä latuskan ja toinen 100A Datsunin. Mulla oli rattivaihe Hiace ja sitäkään en olis ostanut jos ei ukko olis sitä ajanut pihaan ja sanonu että siinä olis maksa pois![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.