Vexi
Luonnollinen Henkilö
Värintoisto ra80 (100max)
Värilämpötila 6500K
Lähellä auringonvaloa
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
https://www.24hshop.fi/kotielektron...Lw-ixwmAzVzLEykGk5dYroe4U_h6WergaAn-dEALw_wcBE27 Led saunalamppu.
Käyttölämpötila +60 asteeseen asti, mutta eihän se meidän saunassa riitä kun lamppu on katossa eikä lattiassa.
Halgeenilamppu siihen vissiin pitäisi sitten jostain etsiä, liekö niitäkään enää kaupoissa.
300 astetta riittää kyllä, ja pitäis riittää vähän kovemmallekin saunojalle.

Isoihin uuneihin?En tiennytkään että on isokantaisia uunilamppuja.
Kyllä se pitää paikkansa. Mulla erääässä suljetussa valaisimessa kestää samanlainen lamppu puolta vähemmän, kuin avoimessa valaisimessa.Ledien hajoamisesta on aina syytetty kuumenemista
Jep. Jos virtalähde hajoaa (mutta ei tyyliin räjähdä), niin ei ongelmaa. Itse ledit on vähän työläämmin vaihdettavissa. Ehkä tuohon on parempi hommata tehokkaampi virtalähde joka tapauksessa.
Oon aina miettinyt, onko Mean Well hyvää tarkoittava vai ilkeä kaivo.
Arvelen, että ensimmäinen. Ovat hyviä teholähteitä.
OK, en ole oikeen päässyt reklamoimaan kun ei ole tarkkaa tietoa hajonneiden iästä ja koska hankittuja. Mutta jotenkin ajattelis että tuollainen überhyväksi suunnitteluoletettu palikka kestäs esim, sen reilu kaksi vuotta ulkolämpötiloissa kerta siellä kestää kakskytvuotta joku umpikiinalainenkin kampeKuullut myös että nuo murrit hajoaa turhan herkästi.
Näin minäkin ymmärsin sähkärin puhteista. Mulle tulee nyt jotain 300-350 W (laskennallista) maksimitehoa, valkkasin suoraan 600 W koska hintaeroa pienempiin ei juuri ollut. Tässä jää vielä pelivaraa vaikka joku nauhanpätkä tulisi lisääkin. On tämä ainakin aika paljon vakuuttavampi kuin nuo muovikuoriset mitä monet ledikaupat myy.LED-teholähde, pysyäksemme aiheessa, kannattaa ylimitoittaa ettei ala vanhana vilkuttaa murheellisesti kuten moni ylikuormitettu hakkuri.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.