Tuohon on mahdollisesti lisäosia, joilla sujuvoituu. Pidän selvitettävien listalla.samoin kuvan/videon/linkin lisääminen on työläämpää
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuohon on mahdollisesti lisäosia, joilla sujuvoituu. Pidän selvitettävien listalla.samoin kuvan/videon/linkin lisääminen on työläämpää
Just kokeilin mobiilisti puhelimella ja oli helppoa kuin heinähommat. Se on vaan uuden opettelua. Nyt lopetan sössötyksen ja opiskelen uuden kiiltävän voorumin käyttöä.Tuohon on mahdollisesti lisäosia, joilla sujuvoituu. Pidän selvitettävien listalla.

Monesti olen vaan ihmetellyt, että miksi ihan yleisesti tietoteknisten laitteiden päivityksissä ei tyydytä korjaamaan teknisiä ongelmia ja haavoittuvuuksia, vaan samalla käyttöliityymä pitää myllätä täysin uusiksi. Vasen muuttaa oikeaksi ja punainen vihreäksi...Kyllä mä oon sitä mieltä että uusi on uusi ja kunhan oppii vaan käyttämään niin rok rok![]()
Se on sitä kehitystä. Aattele jos ois täys-sähkö Saab 96Monesti olen vaan ihmetellyt, että miksi ihan yleisesti tietoteknisten laitteiden päivityksissä ei tyydytä korjaamaan teknisiä ongelmia ja haavoittuvuuksia, vaan samalla käyttöliityymä pitää myllätä täysin uusiksi. Vasen muuttaa oikeaksi ja punainen vihreäksi...

Juu, mutta ei viimeisillä Saabeilla sentään ajettu takapenkiltä selkä menosuuntaan eikä rattiakselilla ollut suunnanvaihtaja välitystä.Se on sitä kehitystä. Aattele jos ois täys-sähkö Saab 96![]()
Viestieditorin säädöt löytyi. Ne voi muokata kolmelle erilaiselle päätelaitteen näyttökoolle. Pitää vain jossakin välissä koettaa löytää rauha paneutua niihin, että osaisi tehdä järkevät asetukset.Responsiivisuus hukkaa välillä tuon hymiön laatikon yläreunasta. Siis kuinka leveänä sattuu sivu olemaan.
Uskoisin siihen löytyvän lukitus, kunhan aikaa löytyy.
Etusivulta löytyy "New posts" ja myös "Lukemattomat" nappi, joka mielestäni tekee juuri sen mitä tuossa suodatat.Toistaiseksi, ennen kuin jotain fiksumpaa saadaan rakennettua, kannattanee uusia viestejä seurata näin:
1) Laita päälle suodatin, joka näkyy vihreällä kehystettynä. Näytetään siis lukemattomat viestit.
![]()
Apauttia 5cm on läppärin ruudulla molemmilla sivuilla hödyntämätöntä näyttöruudun alaa.....Ainakin tälleen äkkiseltään käytettynä, sekä luurilla että läppärillä, tuo avatarosiokenttä on leveämpi kuin ennen.
Luurilla.
Ja tais samaa olla läppärilläkin + että ruudun reunoille jäi joutavaa tilaa - eli tyhjää... ?
Lukemattomiin pääsee suoraan linkillä: https://konekansa.net/whats-new/posts/
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.