Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Niin joo tosiaan, kyllähän se oma fanituotekauppakin netissä toki on merkki jonkinlaisesta julkkiksesta =D.
Mutta ei se julkkiksen status pelkästään huono asia ole, keittiöveitsikin on oiva työkalu kunhan pitää tylsemmästä päästä kiinni.
Ei tuo oikein toimi. Herää kummastus, mistä päin nauraa ja kuka. Miten voi nauraa päin naamaa, jos toinen on juuri kääntänyt selkänsä?"Heti kun selkäsi käännät, niin nauretaan päin naamaa."![]()
Borg-releissä kulkijoita näkee kyllä enemmänMuutamia paitoja myyty.. sitten kun joka kaupungissa liki kaikilla minun paita niin sitten vasta.

Tuolla mittarilla mitattuna Suomessa ei ole vielä yhtään julkkista.Muutamia paitoja myyty.. sitten kun joka kaupungissa liki kaikilla minun paita niin sitten vasta.
Jospa tuo oli Nykäsen Matin, "t u k s u n" tms. kommentti.Ei tuo oikein toimi. Herää kummastus, mistä päin nauraa ja kuka. Miten voi nauraa päin naamaa, jos toinen on juuri kääntänyt selkänsä?
Tuo ei ole mahdollista, osalla on "Remonttia riittää"-paita... sitten kun joka kaupungissa liki kaikilla minun paita niin sitten vasta.

Tosi fani ei oikein siedä, että nimeä turhaan lausutaan.Jaahas. Borg on laittanut erään t u k s u n automaattisensoriin. Tulee vain "julkisuuden henkilö".
Tuo ei ole mahdollista, osalla on "Remonttia riittää"-paita.![]()
Ei taida muuten vielä ollakaan konemiehelle morsian -formaattia olemassa. Siinä voitaisiin ainakin leipoa pullaa, että saataisiin raavaan konemiehen kädet vastakkaisen sukupuolen kriteerien mukaisiksi.
Sitä ei itse kohde voi määritellä, onko hänen status julkinen, eli julkkis vai yksityinen, takarivin taavi.No minä olen sitä mieltä ja lienen oikeassa, parhaiten luulen tietäväni.
Minun ei tartte olla kateellinen. Ja miksi olisin tai mistä olisin kateellinen?Ei ole kyllä vasiten kaadettu, eläpä selkää puukota vaikka miten kateellinen olet.
Onhan se brändi. Monessa paikassa framilla. Niin huonossa kuin hyvässä. Eikä sitä kannata hukata tehden tehtyä työtä turhaksi sitten omilla toimillaan.Onhan MetsaMan jo jonkinmoinen brändi. Taitaa olla ylilaudallakin keskustelua aiheesta, ellen ihan väärin muista. Saattoi olla kyllä jokin muukin foorumi.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.