Konekansan Youtube-ukot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oh1hih
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onhan MetsaMan jo jonkinmoinen brändi. Taitaa olla ylilaudallakin keskustelua aiheesta, ellen ihan väärin muista. Saattoi olla kyllä jokin muukin foorumi.

Niin joo tosiaan, kyllähän se oma fanituotekauppakin netissä toki on merkki jonkinlaisesta julkkiksesta =D.

Mutta ei se julkkiksen status pelkästään huono asia ole, keittiöveitsikin on oiva työkalu kunhan pitää tylsemmästä päästä kiinni.

Muutamia paitoja myyty.. sitten kun joka kaupungissa liki kaikilla minun paita niin sitten vasta.

Se on tuo julkisuus sellainen asia, että osa porukasta haluaisi nimensä ja lärvinsä joka paikkaan. Soittelevat toimittajia läpi yhtenään, että nyt on uusi akku koneessa, tuutko tekemään juttua...

Sitten osa porukasta ei halua esiintyä itsenään ja nimellänsä missään, puhumattakaan että kuononsa edes vahingossa julkaisisivat.

Loput ovat sitten jostain tältä väliltä.

Ei tuo oikein toimi. Herää kummastus, mistä päin nauraa ja kuka. Miten voi nauraa päin naamaa, jos toinen on juuri kääntänyt selkänsä?
Jospa tuo oli Nykäsen Matin, "t u k s u n" tms. kommentti.

Jaahas. Borg on laittanut erään t u k s u n automaattisensoriin. Tulee vain "julkisuuden henkilö".

Ei taida muuten vielä ollakaan konemiehelle morsian -formaattia olemassa. Siinä voitaisiin ainakin leipoa pullaa, että saataisiin raavaan konemiehen kädet vastakkaisen sukupuolen kriteerien mukaisiksi.

Ei taida muuten vielä ollakaan konemiehelle morsian -formaattia olemassa. Siinä voitaisiin ainakin leipoa pullaa, että saataisiin raavaan konemiehen kädet vastakkaisen sukupuolen kriteerien mukaisiksi.

Pitää vaan muistaa rusinat, niin ei kukaan kysele ”mikä tää tumma köntti on?” Tai ainakin voi sanoa että se on rusina.

Ehkä havaittavissa uhriutumista tai jotain semmosta.
Muistelisin jotta kävi itse tekemässä avauksia Suoli24/Ylilauta?

Vesa Keskinen:
Positiivinen ja negatiivinen julkisuus kasvattavat kassaa yhtälailla.

No minä olen sitä mieltä ja lienen oikeassa, parhaiten luulen tietäväni.
Sitä ei itse kohde voi määritellä, onko hänen status julkinen, eli julkkis vai yksityinen, takarivin taavi.
Ei varsinkaan silloin, kun elämänsä läväyttää iloineen ja suruineen julkisille foorumeille. Paluuta epämääräiseksi henkilöksi ei ole, vaikka muiston kiilto himmenee mikäli "maisemista katoaa" tavalla jos toisella. Tämä on tullut todettua jopa pienimuotoisesti julkisuuteen ristimänimellä pakkautumalla. Tuntemattomatkin osaa yhditää "siksi kylähulluksi". "Kirjoita lehteen!". Muutaman kerran on ryysyissä roikuttu ja useammin suu vaahdossa kritiikkiä annettu. Itse ei voi enää vaikuttaa, vaikka kuinka haluaisi ns tavallisen ihmisen tavallista elämää elää. Julkisuuden määrää muut, ei tekijä itse.

Väitän siis että Metsäman ja henkilö nimimerkin takana on mitä suuremmassa määrin julkisuuden henkilö pelkästään youtube näkyvyyden perusteella. Itsensä tuotteistaminen on toinen peruste, fanikauppa, olkoon kuinka pienimuotoista tahansa, ei kuulu julkisuutta pakoilevan elämäntyyliin.
Tämä taas tuo mukaan julkisuuden kirot jos kohta autuudetkin. Olalle taputtelijoita ja kiittelijöitä löytyy, joskus voi etua olla, mutta tokihan on myös heitä, jotka vähemmän mairein ilmaisuin asiaa ja henkilöä käsittelevät. Yhtäkaikki, kaikki on vastaan otettava. Kirvelee se toki mikäli tuntee puukkoa saavansa, mutta "mitäs läksit, jehu.."
Kritiikkiä pitää kestää ja paskaa senkin edestä, ne ei lopu vaikka kuinka vastaan hangoittelee. Maailma toimii niin vaikka kuinka nami nami, pusi pusi kuplaa rakennettaisiin.
Mutta kun katsoo elämässä eteenpäin, pysyy linjassaan, eikä ala höperehtimään tavanomaista enempää, eikä varsikaan kohdista liikaa huomiota siihen sontaan jonka sonnaksi mieltää, niin mikäs on ollessa. On vaikka julkkis.

Ei ole kyllä vasiten kaadettu, eläpä selkää puukota vaikka miten kateellinen olet.
Minun ei tartte olla kateellinen. Ja miksi olisin tai mistä olisin kateellinen?

Ja vielä lähempänä olet loppua kun käyt hölmöyksissäsi katsojia vielä haukkumaan. Se häätyy vain kestää kun on leikkiin lähtenyt, ettei se palaute ole aina mieltä ylentävää. Tietäsitkin vain mitä kaikkea, kun ei kaikki tule perille asti. Onneksi. Siinä ei juuri enää kateudelle ole jalansijaa kun ihmiseen kohdistuu eikä vain videoihin. Eikä se ole ihme että osalla hajoaa pää joutuen hetkeksi lataamoon.

En ole kyllä enää aikoihin jaksanut kattoa sitä tyhjän kirvaamista videoilla.

Onhan MetsaMan jo jonkinmoinen brändi. Taitaa olla ylilaudallakin keskustelua aiheesta, ellen ihan väärin muista. Saattoi olla kyllä jokin muukin foorumi.
Onhan se brändi. Monessa paikassa framilla. Niin huonossa kuin hyvässä. Eikä sitä kannata hukata tehden tehtyä työtä turhaksi sitten omilla toimillaan.

Ei sitä välttämättä tarvi videoita katsoa että tietää missä mennään.

Olikohan se tapaaminen, seminaari jossa mallihenkilö Nousiainen vaimikäsenykyaan on, oli esiintymässä ja oli puhetta tupettajan ikeestä. Julkisuudelle pienessäkin määrin antautuva joutuu ottamaan riskin itseensä kohdistuvasta kritiikistä. Metsa Man mielestäni hyvin neuvoi uusia tulokkaita alan karuista kivikoista tupettajien poluilla

Julkisuus ei kumminkaan omasta mielestäni ole syy eikä oikeutus kaltoin ketään kohdella. Ihminen on kumminkin ihmiselle suisj, varsinkin vähänkään herkkyyttä ja haavoittuvuutta osoittavaa aletaan kurmoottaa rankalla lähellä, lyödään kuin vieroitettua sikaa.

Jokin käyttäytymistapa, ilmaisumuoto miellyttää jotakuta, joku toinen saattaa samasta supatuksesta tuohtua tulisesti, saada rupia, kutkaa. Kaikkia ei voi miellyttää, kaikuluotain naurattaa jotakuta, visvan imeke jotakuta töistä, sitten on vielä ne jotka pillastuvat molemmista.

Aitous kumminkin vetoaa hyvin moneen. On paljon ihmisiä, jotka ovat yli äyräitään täynnä viihdeteollisia maneereita, ennustettavia lauseita, viimetippoja, ylenmaallisia vaaratilanteita normiarkisissa perustilanteissa

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin