Konekansan Youtube-ukot

Viestiketju:
Konekansan Youtube-ukot

oh1hih

oh1hih
KK Plus ADpack
Foorumilla pyörii aktiivisesti muutama tube-ukko. En ehkä kaikkiin ole törmännyt mutta noin kärkeen listaisin:
Kaikki herrat ovat varsin tuottelijaita ja videoita on syntynyt, tukeva tilaajakunta kertynyt kaikille. Yhdistävänä tekijänä tuntuisi olevan koneaiheinen materiaali.
Näistä herroista jokaista voi ihan hyvällä omallatunnolla kutsua tubettajaksi (itsellä omalla kanavalla 203/57/28k jotta määritelmää ei ehken oo vielä ansaittu).

Onko meillä muita tuollaisia tubettajia joilla on xxx tuhatta näyttöä ja ainakin satoja tilaajia?

Entä mainittu trio, oletteko kaupallistaneet kanavanne? Jos ette niin miksi ihmeessä?

Toki pienemmätkin foorumilaisten kanavat on maininnan arvoisia, tulkaa vaan kaapista =).

Jusapekin näkyy olevan online, onko tubeprojekti nousukiidossa? =D

Viimeaikoina näköjään kanavan katselukerrat ollut 1500-2000krt / vrk ......
Mut nytte täst pitää poistuu linjoilta ihan kohtapuoliin, mamma tuol jo vissiin tuhisee unta kuuppaan, peiton alla ......

Aika mainiota tahtia tuuppaa siis menemään. tolla saa jo useemman kymmenen senttiä päivässä =D.

Viimevuoden syyspuolella oli vielä 1000krt/vrk aika tiukassa, toisinaan kylläkin ylittyen, mut viimeviikkoina ei paljoa alta 1500krt/vrk ole ollut ......

TurboLaserVideo, Petteri Evilampi 138 / 66 / 752k

Joo, 45 julkista videota, päältä 800 tilaajaa ja yht n 5.6milj katselukertaa. Kanavalla keskimäärin n 1600 katselua päivässä kanavan elinkaaren aikana.
Nykyään laiskistunut eikä enää jaksa paljo mitään videoida ja jos jaksaakin kuvata ei jaksa editoida tai ladata.
Kaupallistamista on joskus joku taho kanavan kautta tulleissa yhteydenotoissa ehdottanut, mutta en ole asialle ainakaan vielä lämmennyt. Mitäpä sillä ylenmääräisellä rahalla tekee, lisää sotkua ja lietsoo kulutushysteriaa.

Sen verran lisäystä että toinen tube-kanava on olemassa ja sinne kait sitte tulee uudempia otoksia mitä tulee kyhättyä
https://www.youtube.com/channel/UCjNxlUOyV-p8KA60TCEK7GQ

Viimeksi muokattu:
Minä varmaan oon sellainen jälkeenjäänyt, kun en oo vielä tilannut koskaan kenenkään kanavaa...

Minä varmaan oon sellainen jälkeenjäänyt, kun en oo vielä tilannut koskaan kenenkään kanavaa...
Itsekään en ole kenenkään kanavia tilaillu ajatuksella näkyyhän nuo muutenkin. Jokuhan se voi tietysti kanavansa tilaamattomuudesta mielensä pahoittaa, mutta se nyt vaan kuuluu elämään ja on otettava luonnollisena osana maailmankaikkeutta. "Suosio, näkyvyys" on kovin kyseenalainen käsite ihmistä arvioidessa noin niinkuin elämän ja olemisen perusjuttuja vasten peilaten.

Omien ulostuksien tuubiin tuuppaamista estää tehokkaasti takkuilevat yhteydet, minuutin pätkän lataus kestää liki tunnin :D se saattaa olla myös pelastus, ties mitä muuta putkeen päätyisi :D.

Pitipä tarkistaa Konekansa-nimisen kanavan tilanne. Himpun yli 200 tilaajaa ja 500000 katselukertaa. Videoita nelisen kymmentä. Kehnosti tulee uusia videoita, mutta miksi pitäisikään. Ajatus on aikoinaan ollut tukea tämän foorumin elossa pysymistä ja ottaa haltuun kanavan nimi.

Saako videoista rahaakin.. itselle ei kukaan ole maksanut eikä kysellyt ostaakseen.. :eek:

Foorumilla pyörii aktiivisesti muutama tube-ukko. En ehkä kaikkiin ole törmännyt mutta noin kärkeen listaisin:
Kaikki herrat ovat varsin tuottelijaita ja videoita on syntynyt, tukeva tilaajakunta kertynyt kaikille. Yhdistävänä tekijänä tuntuisi olevan koneaiheinen materiaali.
Näistä herroista jokaista voi ihan hyvällä omallatunnolla kutsua tubettajaksi (itsellä omalla kanavalla 203/57/28k jotta määritelmää ei ehken oo vielä ansaittu).

Onko meillä muita tuollaisia tubettajia joilla on xxx tuhatta näyttöä ja ainakin satoja tilaajia?

Entä mainittu trio, oletteko kaupallistaneet kanavanne? Jos ette niin miksi ihmeessä?

Niin itse en ole kaupallistanut.. loppujen lopuksi yhtä videoo kohti joku 2000 katsojaa.. ei siitä kummoista tiliä tulisi.. eniten kai saisi jos joku rupeasi sponsoriksi mutta ei tunnu kinnostusta olevan.. pitäis videoiden katsojaluku videoo kohti olla joku 100000 ja tilaajia kanssa vähintään kymmeniä tuhansia niin sitten olis kiinnostava mainostajien yms. mielestä... taidan itse olla pikemminkin tupeltaja kuin tubettaja...

Itsekään en ole kenenkään kanavia tilaillu ajatuksella näkyyhän nuo muutenkin. Jokuhan se voi tietysti kanavansa tilaamattomuudesta mielensä pahoittaa, mutta se nyt vaan kuuluu elämään ja on otettava luonnollisena osana maailmankaikkeutta. "Suosio, näkyvyys" on kovin kyseenalainen käsite ihmistä arvioidessa noin niinkuin elämän ja olemisen perusjuttuja vasten peilaten.

Noiden tillajien määrää elää kokoajan.. välillä lähtee entisiä pois ja tulee uusia tilalle... kaikenkaikkiaan tilaajien saanti vaikeaa.. oisko joku 100 - 150 tullut vuotta kohti mitä tätä nyt tullut tehtyä...

Mulla Adobe Premiere Pro CC 2017.

Mitä kaupallistamiseen tulee niin Tubehan näyttää niitä mainoksia vaikkei olisi itse kaupallistanutkaan, 100k näyttöä tuottaa karkeasti 50..100$ mainostuloa eli kyse ei ole isoista rahoista, toisaalta vaivakin on melko vähäinen, ja käyttöön oton jälkeen vaiva on aika nolla.
Josko videot on pitkiä ja ihmiset myös jaksavat niitä pidempään katsoa saattaa mainostulo hieman nousta.

Google on suuri kasvoton monsteri, jolla kyllä on riittävästi rahaa, joten miksi emme ottaisi ne muutamatkin taalat pois =).

Takaisin