Konekansan Youtube-ukot

Viestiketju:
Konekansan Youtube-ukot

Viikko sit oli se 930, nyt on 944. Puolenviikon maissa ( n. ti-ke aikoihin ) tiputti joku ittensä pois ( 936 -> 935 ), eli 15 lisää ja 1 lähtenyt, nettokasvu siis 14kpl
 
Tilanne parani vielä yhdellä näköjään täs illan aikana, eli 945.
55 olis siis vaje donaan, jos tuo tahti nyt vaikka sen 10kpl olis viikossa, niin huhtikuun loppupuolella viimeistään raja on rikottu.
Tietty, pieni viedeontuotantopanostus helposti vaikuttaisi positiivisesti myös kehitykseen...
 
Ei muuta kuin hydellä räjäyttälemään eri asioita. hyde letkun päähän joku asia ja sitten vain hiljokselleen painetta lisäten katsomaan kuinka pitkään kestää että pumppu tai kohde paukahtaa.

Vähän samoin kuin will it blend, hydraulic press chanel, jne, jne.
 
Ei muuta kuin hydellä räjäyttälemään eri asioita. hyde letkun päähän joku asia ja sitten vain hiljokselleen painetta lisäten katsomaan kuinka pitkään kestää että pumppu tai kohde paukahtaa.

Melko sottaista puuhaa?

..itse oon harkinnut josko jonkin astianpesukoneen räjäyttäis ilmalla, vois olla näyttävä, tai ei..
 
No, eihän ketään kiinnosta jos seuraukset jäävät aneemisiksi.
 
Melko sottaista puuhaa?

..itse oon harkinnut josko jonkin astianpesukoneen räjäyttäis ilmalla, vois olla näyttävä, tai ei..
Keksi jotain, mikä terminoidaan termiitillä - mieluiten käydessä. Pesukone voisi olla aika näyttävä lingotessaan.
 
Hydrostaattisen paineen saa aikaan muullakin kuin öljyllä. Vesi on siihen käyttöön kiva aines. Ja laadukkaammissa painepesureissa portaaton paineensäätö. Tosin paineilmalla saa vaarallisempia efektejä...
 
Paineilma on riskialtista poksauttelussa. Öljy ympäristöhaitallista ainakin jäljiltään vaikka rypsiöljyä olisi. Vesi haitatonta luonnolle roiskuessaan, kun sitä toisinaan taivaaltakin sataa....
 
Vielä ottaa hiukan aikaa ennenkuin pääsen kuvaamaan mutta homma etenee, tässä pieni kuvallinen todiste:
20180319_toilet_seat.jpg
 
Vielä ei ole tarjota uutta aitoa Tennistykkivideota, vain pikainen statusraportti ja lupauksia kuvaamosta käsin:

Painotan! Video ei sisällä ammuskelua eikä muutakaan jännää, ei sovi pettyä!

 
Tän viikon kehitys vaikuttaa hitaalta taasen ..... +3 ja sit -1 eli +2 nettokasvu tälleen sunnuntai myöhäisillan jälkeen, kolmes päiväs.
Voi 950 olla tiukas sunnuntaihin mennessä .......
 
Oli iltasella mielenkiintoinen kokous, Suomen tubettajat ry:n kevätkokous ja sen päälle ~2,5h Tubecon 2018 aivoriihtä, ihan rattosasti meni reilu 4h siinä =D.
 
Niin ja hei! sain enimmät valojen sähköt kiskottua ja useimmat valaisimetkin on jo paikoillaan. Huomenna saanen valosetupit kohdilleen ja pääsen suunnitteleen kuvakulmia jne.. Homma etenee, tällä viikolla vielä ihan oikeesti kuvataan!
 
Pääsiäinen on ihan kohta, joten mämmiä on hyvin saatavissa.
 
Takaisin
Ylös