Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.

Mulla olis vähän pienemmän näköinen pyörittäjälle tarkotettu kauha fordissa, on siihen vähän ujon kokonen ja mielellään vaihtasin isompaan. Huulilevy on 90 senttiä. Oli ihan joku kotimainen tunnettu merkki. Se näytti kuvassa isommalta ku ostinTaitaa olla vaan liikaa välimatkaa hieroa vaihtokauppoja...
Näytä liitetiedosto 96508
Taitaa tuo lisäpaino tuntua tuolla puomin päässä melkoisesti. Näppärästi lusikka pyörii kyllä, pitänee omaakin taas jossain kohdin jatkaa.
Porttiteoria näissäkin pätee... Ekaksi mulla oli jcb 8014(1.5t) sitten tuli Bobbarin 425(3t) ja nyt on toi hitatsi.. Toi on aika hyvä kokoluokka mutta vois olla uudempi..Joo tuntuu se. Mutta optimoidaan kevyemmällä kauhalla. Oishan se mukavampi jos ois rahkeita 2.2-2.4tn koneeseen, kun ei pysty. Sitten rahtaaminen mökille menee myös vaikeeksi. Tuo on silleen kompromissikone hinnan ja roudaamisen kanssa mihin piti päätyä.
Oon mie monta kertaa akalle sanonu että kimppaan ostetaan uudempi ja isompi kaivuri. Ei saatana vielä oo suostunu.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.