Kleinanzeigen.de

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

paska

Verkusonni
KK Plus ADpack
Saksalainen kauppapaikka missä yksityiset ja firmatkin ilmoittelee, monet käytetyt tavarat saattaa löytyä halvemmalla kuin ebaysta mutta monet ei myöskään halua ulkomaille lähettää. Huijauksen riskikin aina pidettävä mielessä kun ei ole ebayn tasoisia turvatoimia.

Muutamat kleinanzeigen-ostokset hommannu nyt itekki, sanotaan että ehkä 1/4 mitä kysellyt ei oo suostunut lähettämään ulkomaille. Pari pakettia tullu ja joitain matkalla.

Muutamat kleinanzeigen-ostokset hommannu nyt itekki, sanotaan että ehkä 1/4 mitä kysellyt ei oo suostunut lähettämään ulkomaille. Pari pakettia tullu ja joitain matkalla.
Näitä kannattaa ehdottaa.
DHL Päckchen M International 11.99€
DHL Päckchen XS International 6.49€

DHL sivuilta selviää.. Dhl.de saa myös englanniksi.

Kyllä mulla tosta valikosta saa ihan suomeekin puhumaan...
1704955280893.webp

Kleinanzeigenissäkin ensimmäinen kusettaja tuli vastaan, tili oli 10 vuotta vanha mutta kusettaja oli kaapannu tilin. Tuli ihan sähköpostia asiasta alustan puolelta

Taas yritti yksi cusettaja, olin varustautunu ja maksoin paypalin goods&services puolella vaikka friends puolella käski maksaa. Laitoin muutaman euron extraa että korvaa sen myyjän palvelumaksun. Rahat tulee n. Viikon päästä sieltä takaisin kyselemättä kun hiihtäjän koko paypal tiliäkään ei enää kusetuksesta johtuvien bannien vuoksi ollu olemassa.

Sepä nyt oliskin hyvä tieto että millä saa selvitettyä että myyjä saa tarkalleen 60€ kun maksan tuolla goods&services puolella? Ikävästi paypal itse ei tuota toiminnallisuutta tarjoa vaan "myyjä maksaa maksun". Mutta myyjä voi olla hiilenä jos summasta puuttuu selittämättä vaikka 5€ ja näyttää taas oudolta jos summa on vaikka 61,34€ kun 60€ oli puhe maksaa?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin